Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekání na zázrak
12. 10. 2003
4
0
1086
Autor
Violettka
Stojí na pláži
Sleduje tu scenérii
Měsíc dál promlouvá
Skrz noční drapérii
Jediné světlo poblikuje
Osvobozené od nicoty kolem
Uvězněné vlny nekonečna
Ožily ponurým stínem
Návštěvu shora očekával
Netrpělivec ve věži
Ztuhnul sám ve věčnosti
Nadějím uvěřil...
Líbí se mi první a poslední strofa. V té prostřední jsou dlouhá slova, která zpomalují čtení.
Semipalakva
16. 10. 2003
...Seljuku...neda na postrehy druhych....i kdyz ti reknu, ze z vlastni zkusennosti vim, ze nekdy postrehy druhych postrehnou co ja jsem nepostrehla......Violettka vyhodila sloku treti...tu posledni tam nechala.....
Ale dulezite je, jak to autor citi nejlepe....Nekdy s postrehy druhych souhlasi, nekdy ne....:-)
řekla bych že to neni miniatura - ale jak chceš.
Určitě máš na to psát.
prvni 3 sloky se mi libili moc....nazvala bych je MAJAK...:-)...vyvolava to moje pocity u vody, i kdyz tam ted zrovna nejsem, vidim ten obrazek a prozivam je znova....
...ta posledni sloka mi tam nesedla, pripadla mi tak trochu nasilim dotlacena...navic jsem tam mela problemy s logikou...hlavne v tom poslednim radku...nadeji mame, nebo nemame (ale nemuzeme ji mit bez toho, abychom ji verili....:-)
Tak jsem z toho pochopil, že dáš hodně na postřehy druhých..No nevím..Jestli to vzniklo jako báseň o čtyřech slokách, ztak bych si ji taky rád přečet celou.. Myslím že asi existoval důvod proč tak vznikla... ale jinak hezká..tip