Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní den sněží
25. 10. 2003
8
8
5046
Autor
Milly
První den sněží,
zamrzly kaluže.
Je přece pitomost
trápit se pro muže!
Vždyť zázrak znamená
každá bílá vločka,
která se spatření
Zemičky dočká.
Ony honí se
ve vzduchu,
po sobě šílí...
jen lidi ten sex
ve všem hned vidí.
Vždyť i ty můžeš
vesele
běhati za nimi
s vyplazeným jazykem,
s radostí ze zimy.
Nebo jen tiše stát,
kochat se při pohledu
na bílý snížek
tančící ve větru-
na to, jak pomalu
ulpívá na svetru.
Sníh nikdy nepřipraví
pražádné zklamání,
kterým cit lásky
nám kolikrát zavání.
8 názorů
Milly: Ale ano, ovšem pro sebe si mysli třeba, že to jsou zbytky po přejetých rojích zfetovaných much či památky na prostatické výfuky...
Mno, mělas pravdu, už v listopadu, bohužel :)
Jiříku, ty fleky snad ne.....?? :-((
Asi zas Vánoce na blátě, no... Já to říkala už v listopadu..- když sněžilo....
Milly: No jo, jsem to nějak zakřik, Martin odněkud přitáhl bílého valacha, jenže mu v půli cesty chcíp, zas nás čeká jen černý vánoční asfalt a fleky po přejetých kočkách...
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-)
Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-)
Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)
Mysha: díky za ocenění i že jsem se sem zas na chvíli vrátila. :-)
Jiřík: no, pochybuju, že letos.. :-( .-)
ani ne, omáčku jsem ještě nerozdejchal... se mi zdáš asik :-)
Jediná svého druhu na netu,
blíž vysvětlím do pošty, aby jsi tu zas nevrčela, jako na svojí autorské stránce, a neškrábala vztekle sklo monitoru svými drápky ve snaze mi vytrhat vševidoucí oční duhovky a chuťové pohárky z prostořekého jazyka :o)
Hurá!!! Sněžííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))) * ** ** * ** * ** **
Aristopulos
11. 12. 2003
Málo....jak se to vezme...Kdy zase začne konečně sněžit???Já chci sníh!!!!! :´-(((
( jak málo stačí k dětskému pláči...a vzteku )
:-)))
Já byl v sobotu na výletě, mělo prý sněžit... A padaly kroupy a fičelo, to byl zážitek :)...
pilna_vcelka
29. 11. 2003
Tady uz taky nesněží-to bylo jen ten 1 den...
Díky za milé kritiky! :-)))
Ony honí se
ve vzduchu,
po sobě šílí...
jen lidi ten sex
ve všem hned vidí.!!!!!!*/*
No, já bydlím v praze, ale sníh jsem ještě nepotkala....asi jsme se minuli ;o)))*
S krásným jenocitem psané...dokonce se i umím představit s tím vyplaženým jazykem...
libi se mi tvuj smysl pro humor...:-)*...ja ten snih sice nevidela...ale taky nemusim videt vsechno....boze to to leti...ja jeste nezaregistrovala, ze uz neni leto...:-)