Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semoje nevyslovené
13. 07. 2000
7
0
2525
Autor
Verita
Moje nevyslovené lásky
vás nemiluji proto
abych plakala
nad svojí ošklivostí
na špinavých dlaždičkách
rezavých vodou
s hlavou na umyvadle
jak na popravčím špalku
na kolenou
já se neschovám
v temných vodách
jako Paní z Jezera
ta která vychovala Lancelota
odkud k Cuchulainovi přišel
šedák z Jezera
druhý kůň
do zápřeže jeho vozu
hned vedle vraníka královny Mach
moje nevyslovené lásky
mám pro vás
jen slzy vzteku
září 1997
mohla bys je taky postinat Excaliburem..nevysloveny lasky by pocitam ani nestacily vzdechnout
ja to CHAPU.... asi az moc dobre .))
vazne si zajimave divča. Jo, jó... tip
(asi te celou otipuju, ale nebude to moje vina... ani tvoje :)) vina urcite ne! :)))
Matyjustin
14. 05. 2001
Jemny, nic si z toho nedelej, ani ja jsem necetl, pochopim jedine az nam to tady nekdo vysvetli, sim, sim..
Postavy o kterých píšeš jsou určitě z nějaké knížky, kterou jsem nečetl - takže vlastně ani nechápu pointu ... Sorry
Ošklivost při takových básních....
nevím nevím
připadáš mi jako slunce nad hladinou
kde žije Paní z Jezera
Verito, tohle je krásné. (*)
Zkus si přečíst moji Tajemnost; psal jsem ji sice pro jinou, ale jako by to bylo i pro Tebe.
Já na své Lásky vzpomínám rád prožil jsem s nimi krásné chvíle a to je krásné.
vím že mě nemiluješ (2.řádek), ale ne že budeš kvůli mně ronit slzy, i kdyby to byly ty licenční, četl jsem ostatní díla, a je vidět, že sebevědomí ti nechybí (nepřebývá ?)
Rozumím tomu tak, že říkáš: Nebudu se uzavírat a stranit, nejsem sama jen proto, abych se mohla litovat a vyžívat se v tom, jak mnozí.... ale jsem naštvaná, tak něco na tom asi bude. Jen vědět co a jak.
Asi máš pravdu... Zkus si přečíst moji básničku "Ona". Je to takový "kompromis" :o)
díky vám všem.
ale nemyslím, že jsem na tom tak špatně, jak by se mohlo zdát :-)
znáte to - básnická licence. :-)
Proč bys měla plakat nad svou ošklivostí? Když dokážeš napsat tohle, jsi přinejmenším nádherná vnitřně!!!
Nemohla jsem tohle minout, kdekoliv zahlédnu Macha :-)tam se něco moc fajn semele. A skutečně. Tvoje dílo, (neříkam báseň), je tak pěkné, že ho čtu potřetí. A teď ještě jednou, s brýlema..
:-)))
CZlověče a přece, když mi někdy někdo psal nějakou báseň, zřídka kdy byla o nitru, duši a jejich kráse. Prakticky vždy se snažili opěvovat vlasy, dlaně, klín, oči a případné další, čistě tělesné křivky, až bych kolikrát plakala, protože se domnívám, že je-li na mně něco pěkného, rozhodně se to nedá najít očima nebo rukama. :-)
Verito... Ja VIEM, že si zaujímavé dievča a viem to až príliš dobre. Preto možno... nechápem prečo toto dielko. Je napísané skvele, naozaj. Ale neverím, že obdivujú len zovňajšok. A už vôbec nie, že si "ošklivá". ;o))