Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLžu
30. 10. 2003
21
0
3864
Autor
Petula
Lžu
Lžu hlasem
Lžu jménem
Lžu vlasy
Lžu tělem
V mých dokladech je lež
Duše, proč nelžeš též?
dismorphia
10. 05. 2004
Díky za reakce… (bez avíz).
► Veverko, to je právě ta věc, duše nelže a proto bolí…
Tvůj logický vývod je hezký a výstižný. Děkuji. :o)))
|||-_-|||
|||-_-|||
Romantická_dušička
13. 11. 2003
Je jak zabalený bonbón. Pak že ve zkratce neumíš. ;-)
Škoda jen, že je tak hořký. :-(
Díky všem (bez aví),
► Rozervanec: Děkuji za milou odpověď!
► UchoVoko: Žádnou, melír mám přírodní už od 18 let.
► Lyryk: Díky, Tvá poznámka potěšila… ;o)
|||-_-|||
|||-_-|||
je to strucne a o to vic uprimne a plne zivota. ... libi se mi to a moc. t*
Protože je to jako s tou prostitutkou v Žebrácké opeře od Havla,vyhodí kunčafta za to, že jí dal políbení na čelo a pohladil ji ve vlasech a křičí, že tady poctivě prodává svoje tělo a není tu od toho, aby ji někdo hrál na city a věci, které nemají s jejím povoláním co dělat.
Rozervanec
30. 10. 2003Swedish_Nigg
30. 10. 2003
hmm..., dobré, postupně graduje k závěrečnému vyústění, rychle a úderně..
**t*
Lžu blbě a lžu nerad. Ale když už lžu, tak za to platím. Proto nejsem rád sám, protože mne pak žere svědomí. Asi začnu pachat větší hříchy než lži. Třeba kdybych někoho odkrouhnul, tak pak by mne užíralo svědomí za tu vraždu a lži by byly maličkostí.
PS: Jakou používáš barvu na vlasy???
TipŤapŤop:-)