Dobře, byla to trochu nadsázka:)
-polichocen můžeš být stejně
pěkně naservírovaný cynismus *
Je to dost divný a depresivní...
Ale že se divím...
Četl jsem to včera a vracím se ještě dnes - něco to znamená, asi mne taky napínáš . . .
Lasy*
napoprvé se mi to zalíbilo, když to čtu teď, už mi to přijde moc jako kecání... ne že by se mi to už nelíbilo, ale při prvním přečtení zaujme, pak už tam člověk nic nenajde... :)
první půlka je dobrá........a pak to jde upřímně do sraček(anebo s tebou prostě několikrát za sebou nesouhlasím-)
Je to...hooodně zvláštní. Takový na tebe nezvyklý,ale naopak celkem dost výstižný..Ačkoliv stejně jako sleeping_beauty jsem myslela,že už jsi z nejhoršího venku..Ale tip máš zaslouženě (ačkoliv porušení tradice by taky byla tragédie:) * PS:Prostě mi to nedá a musím to číst znova..
Dobrý je:
nevim
jestli jsem tě měl rád a nebo mám
dráždim tě nahoře pak dole
a pak tě napínám
PS: nevim čím to je, ale čtu to už po osmý a pořád mě to něčím fascinuje:)
Zajímací a působivé, i když ne právě můj šálek čaje - snad že jsem nevlastní...
tip+nejoblíbenější, má to šmrnc a ta ironie je očividná
Skvělý, tohle to skvěle plyne a já se ptám - jaktože to ještě není zhudebněný? Kdy z toho bude hit?:)) Má to opět vynikající rytmus, skvěle to plyne a ty obrazy! Ty slovní spojení......radši se tady přestanu rozplývat a jdu k tomu hledat vhodnou hudbu:)))
*tip jak Olomouc:)
hele já to beru se vším všudy - napište k tomu proboha někdo hudbu!
já chudbu neumím, ale myslím, že by to zasloužilo zpopěvčit
moc nešťastnej.... co?... třeba to vypíšeš
zpívací... smutný a mně líbí..
Děkuju všem za tipy a za tolerování mýho fňukání.
Beauty: Je zvláštní, že se chytlo "necking". Znamená to "škrcení".
Já bych rád psal texty k písním. Ale nemám s žádnou kapelou kontrakt. Jestli někdo z vás umí skládat hudbu a hrát (na cokoli, hřeben, flašku od kofoly...), dejte mi hned vědět, uděláme hudební pakt a prorazíme do showbussinessu (ať už se to píše jakkoli). V dnešní době "chtěl bych tě celou, když vlasy máš jelou" by to neměl být problém.
Napínavý to neni, protože je to celkem na hovno.
Pár kámošů dělá do hudby.
Můžu jim to ukázat, chceš-li.
mno.... docela zvláštní...
No k poezii dost daleko.
---------------------------------------
V úplně jiné rovině, jako bych to znal.
Hodně zvláštní ... dopřeji si ještě pár přečtení ... ;)
* líbí se mi to, dobrý tempo plus ironie:
nejsi ta pravá
a já
nejsem ten pravej
a jen málokdo z nás
je zajímavej
stejně jako vědoucí a trošku cynické:
jestli mě nemiluješ
tak mi to nevadí
aspoň mě nezraníš
a já tě nezranim
to můžu*
Závidím ti rytmus jakej dokážeš do básně dát...a taky otevřenost. Zdá se mi že tohle já básni dát nedokážu. Stydět se (nebo bát se?) sám před sebou...závidím ti. ***
..a taky budu potřebovat někdy vysvětlit co je (terminus technicus) necking petting stretching...zatím pod tím vnímám jen jakési (pro mě) zamlžené erotično:)
to zní skoro jak slova k nějaký písničce:-)
a mi se to líííííííííbíííííííííí:-)
Ještě to celý doprovodit nějakou hudbou a je z toho song jak hrom. *
Takové písňové.
Rozhodně zajímavé.
Jo jo, Ty nezklames.... a musim rict, ze tohle se mi z tvych dilek z posledni doby libi uplne nejvic.... rooozhodne tip!!
připomíná mi to české "rapery", ale bez urážky... dobré frázování, pár rýmů ačkoli bez přesného systému...
není to špatný... fajn, jo..
húa! Docela odskok od tvých zaběhlých poetických způůůsobůů.
a fakt nevim co si o tom mám myslet....i když asi jo - rytmus je parádní, jako celek se mi to zamlouvá, takže asi tip
tip*