Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSEX
14. 01. 1999
13
0
5764
Autor
AHED
Servi mi šaty
Spláchni je do hajzlu
Budem se točit nad mísou
Rvát se o lásku
Servi si šaty
Přikrej se nahotou
A mokrým sněhem bílých dlaždic
Dotknu se tě
Holý kůže, přejedu prstem z
obličeje na obličej
ze rtů na rty
z brady na bradu
z krku na krk
Hučí voda
mně v hlavě
Obtáčíš mě jako had
Neškrť
Splynem v jednu touhu
Rozeženem mraky
Vstaň a servi mi šaty
Nebo to udělám sám...
to není o lásce.... :-( fakt podle mně ne... a já na tom nevidím nic špatnýho, na touze po sexu.... jen mi přijde, že tohle je ta forma, co žere lásku.
Vyvolává ve mně napjetí a přání dělat to jinak...
.....zkrátka pocity, takže -t-
komu připadá hodnocení oplzlosti v právo? kdo je vlastníkme správné odpovědi na to, co je to něha, kterou lze lásku vyjadřovat? nebude to rozhodně vy. hodnotit je cesta, kterou se sex ani cokoliv jiného neubírá. Takže si vlastně trhejte tou nožičkou všichni sexuální profesionálové.
Lidi to nechápou,ale je to nádherné a plné něhy, nedokážou odhalit to kouzlo, jenž se skrývá v pravdě která je krutá.Ser na ně , ser na všechny a piš, piš všechno co cítíš a jak to vidíš, protože to jediné je to důležité, jsou to krásná slova, jako bych se vracel o 5 let dřív kdy jsem byl na dně a psal, všichni brečeli jak je to hnusné,ale jen málokdo dokázal zhodnotit tu krásu slov.Ser na ty lidičky a když se budou bránit tak pobli jejich identitu a ty slova skrytá pod maskou " normality " jsou to kreténi.Fakt jsi dobrej.
Nie je to basen pre jemne damy, ale mrazi to ....mna prijemne, ale to su len pocity, neviem, ci by som to chcela v skutocnosti... davam tip, lebo sa mi to paci :-) t*
no na tohle jsem asi ještě mladej,ale zase tak hrozný mi to nepřipadá :o)
chudák Jarka... musela trpět! :))))))
hodně smyslné a zároveň syrové......... jo, jde to dohromady :)
ale jsem hrozná, ještě nějakou tu metaforku by to chtělo.... mňam :))
*!
Tančit nad mísou to opravdu nemusím, ale je pravda, že Zarathustra je dobrý tanečník, a takové pokusy tu byly. Myslím, že by to mohla zhudebnit jedna z těch skupin, které já neposlouchám. Nevím co s tímhle materiálem, možná je moc radioaktivní, ale nevím přesně. Zatím konec.
Až na ten třetí řádek, si to určitě ještě někdy přečtu .. to jsem tak špatná ? I kdyby tam bylo: přejedu s prstem s prstenem..? Nebudu se ptát Jarky, ale někoho, u koho mám naději, že mě hned neodsoudí. ~ ~ ~
morality?
Basne?
prosim te, vim,, ze sou basne dneska uz jakykoliv, ale ...
zkus tu super vec popsat trochu lip
Basne?
prosim te, vim,, ze sou basne dneska uz jakykoliv, ale ...
zkus tu super vec popsat trochu lip
at uz o lasce nebo o sexu, rozhodne je to psane z jineho uhlu, nez se na to divam je asi asi jineho, nez z jakeho o tom pise spousta lidi. bodove hodnoceni so odpustim, vubec nevim, co bych mel dat
Trhat nohou si kvůli tobě nebudu, zlato... Piš si klidně o čem chceš a klidně tvým stylem. Pokud vím, máme u nás svobodu projevu. Mně to sice připadá hnusný, ale co se dá dělat.
Ty sex považuješ zřejmě za něco jiného než já a taky žiješ úplně jinde než já a vůbec seš někdo jinej... Jinej život, jiný názory... Klidně piš dál, já to přežiju.
Ale příjemná lyrika to opravdu není.
Ty sex považuješ zřejmě za něco jiného než já a taky žiješ úplně jinde než já a vůbec seš někdo jinej... Jinej život, jiný názory... Klidně piš dál, já to přežiju.
Ale příjemná lyrika to opravdu není.
...ano, pravda, to je jen o sexu, s milováním to nemá nic společného...:-)