Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePátek - ...jen těsně přede dnem -D-
12. 12. 2003
9
0
3299
Autor
REDH0T
Každoročně, přede dnem -D- mi nastávají starosti. Tisíce žádostí, proseb, tužeb a smutných očí. Tisíce očekávání a nadějí. Sám jsem už starý, nezvládl bych ten složitý úkol přijít k Vám. Nezbývá mi, než požádat svého syna. Očekávejte ho v pokoře, s úsměvem na rtech a vzpomínkou na osamocené a nemocné. Nedávejte mu prosím žádné jídlo a hlavně ne alkohol. Zakázal jsem mu jej. Jen jednou popíjel, bylo to v roce 1941 a ten večer nestál za nic. Vůbec nikde na celém světě... Já se jen budu tiše radovat z Vašich rozzářených očí - z Vašeho poděkování...
Andřich_Nepojal
15. 02. 2005FatalError
11. 02. 2005
Sem prostě musím jít...syn je fajn, moc fajn..ale Pavel..ten mi schází..:-)
...dílko je o čemkoliv, o čem chcete, aby bylo. Oči se rozzáří každému při něčem jiném... Kupříkladu takovému svářeči...
co na tom chces kritizovat?
skoda, ze to neni delsi, krasne se to cte
Diky.
*
Neni mi jasné, jestli jde o to, o co si myslím, že jde anebo jde o něco zcela jiného. O čem to vlastně je?