Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA začneme žít
17. 12. 2003
18
0
7422
Autor
Seregil
Váhavý mžik oka.
Zacloní světlo
hvězdných drah.
Popluj se mnou.
Mžik oka nás nezastihne.
Vyletíme.
Rozprostřeme sítě nad krajinou.
A začneme žít.
Pišta_Hufnágl
09. 01. 2004
já nevím. tahle se mi moc nelíbí.
jenom poslední dva řádky. ty jsou supr.
to samé říkám i já. nikomu se nelíbí všechno.
jestli někdo pořád říká, že je všechno dobré tak je to jenom pozér.
Jak chceš vyletět, když na kopcích a mostech a silnicích sou položený sítě, ty tě přece nenechaj...
leda...sem blbá, promiň...leda, že by se nejdřív vzlítlo a pak už by nešlo se vrátit! To je krásný!
Nebolo to špatné. Na to, že tady ty miniaturky nemám moc rád...
Tak příjemně to všechno štimuje.
Navždy_Tvůj
18. 12. 2003
Nejde ti podle mě používání těch kraťounkých větiček. Sice je rozvineš, dáš jim poetickou příchuť, ale nenecháš ani ochutnat, nenecháš o ni zavadit smysly. Příliš přeskakuješ , hop hop, to, že sis z toho skoku stačil něco, alespoň slabého zapamatovat ty, neznamená, že si to čtenář procítí minimálně se stejnou intenzitou. Pocit vždycky u čtenáře oproti autorovi zeslábne několikanásobně, a pokud zachycuješ už v dané chvíli letmý, slabounký vánek, já jako čtenář z toho nemám už skoro nic, až na některý pěkný slovíčka.
Go go show
"...hvezdnych drah..." to uz je dneska poneku klise
tak nejak se mi to opravdu libi, zaslouzene
*
je promin, to nebyla vytka, obcas myslim moc dopredu... ja chtel napsat, ze kdyz je dobre vlozene, je to proste fajn a zapadne
asi tak :)
Ale jo Vinki, jsem rád, když mě někdo upozorní, netrap se tím, zda to působí jako výtka nebo ne, cením si každého názoru... :-)