Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKarel Gott II.
23. 12. 2003
4
0
3933
Autor
Karel_Letoun
Jednou zpíval Karel Gott .....
Chtělo se mu na záchod ....
Všude bylo obsazeno, tak to pustil do kalhot !
(Co myslíte, že se mu stalo ?)
paranormality: Velice pěkné, myslím, že Tvé dílo o Helence si zaslouží také publikování v kategorii "Drama" :-)
K Básni (ehm Dramatu): Je to přesně ten typ nesmyslu, nad kterým se člověk musí zasmát, ač je to trapná blbost ;)
Chlape, ty jsi génius! Konečně poznávám někoho, kdo stvořil "báseň" ještě v prenatálním věku (či možná ještě dřív), neb jsem se s tímto skvostem setkala poprvé někdy před 35 lety. Smekám, hluboce se klaním a současně závidím, že je tvoje dílo mezi obyčejným i neobyčejným lidem známo víc nežli díla Aloise Jiráska...
Proč chceš hlubší kritiku u rýmovačky sto let starý, kterou jsi určitě nevymyslel ty? To teda nechápu.
Frontanabanan měl mozek.
8.1 ? Horší datum vybrat nešlo? To je v háji..
Je mi to líííííííííííííííííítttttttooooooooooooo Fňuk :o(((
do háje Karle, tak to jsi mě dostal...tohle přesáhlo rámec blbostí a změnilo se v nesmrtelné umění...to myslim smrtelně vážně...hele já tě mám vážně rád...asi jako Modelka bradavice, ale sága Karel gottt, bude navždy v mém srdci
Miroslawek
30. 12. 2003Karel_Letoun
29. 12. 2003
Jedno se, ale Karlovi upřít nedá...Proč mu odepisujete???
Ps.Na hloupou otázku-hloupá odpověd.Na hloupé dílo...
Litochowitz
23. 12. 2003jankiripovsky
23. 12. 2003
Drama mizerné, báseň rýmovaná mizerná, miniatura mizerná, blbůstka silně podprůměrná a navíc urážející ... snad kategorie MIMO, protože jinou tu pro Tebe evidentně nemáme.
hmm, mam pocit ze na tvych pet let je to docela povedena basnicka. tip a hudlan na konecek...
Karle, .....to nejni ani nový, ani objevný...
Fakt si myslíš, že to tady má takovou "úroveň" ? :(
Karel_Letoun
23. 12. 2003Litochowitz
23. 12. 2003Karel_Letoun
23. 12. 2003paranormality
23. 12. 2003DwainDibley
23. 12. 2003DwainDibley
23. 12. 2003paranormality
23. 12. 2003DwainDibley
23. 12. 2003DwainDibley
23. 12. 2003DwainDibley
23. 12. 2003
DwainDibley: tak tentokrát s tebou zcela souhlasím, to je docela přesné... ;-)
...tu poslední jsi zapomněl zažlutit ;-)
Hmm, tak takovouhle říkanku už jsme si říkali v 1. třídě základní školy...
Takže opravdu pokrokové dílo ve tvých pokročilých letech...