Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez názvu III
27. 07. 2000
7
0
3222
Autor
Verita
Někdy přemýšlím
jaké by to asi bylo
znova se narodit
a vyrůst
k tvojí větší slávě
bože
však víš
jenom žertuji
pliju na tebe
za to
že nejsi
24.7.2000
s timhle holt nemuzu souhlasit.... ale napsany je to dobre, rychle a uderne (kobře :))
ps. kobře - od slova kobra! :o)) (pro ty mene chapave, na nikoho set o ale nevztahuje konkretne! :))
náboženství, tomu ja nerozumím, no na čerty pliju 3x tfuj, tfuj, tfuj, na boha bych se podíval ze střechy rád : # ]
Tady nehřímá kněz, ale Verita a jde jí to více než dobře,
myslím, že pro dnešek s Tebou končím - nerad bych Ti otipoval všechna díla - pod odjmem společného okamžiku.
TIP
Lasy
V jednom anglickém románu je nesmrtelná scéna, kdy kněz hřímá na celý kostel při modlitbě: "Bože - pokud je nějaký Bůh - ..." A farnící si toho ani nevšimnou.
Albireovi: nemyslím si, že Verita je ateistka, kdo k němu mluví, hledá ho, a není to že nevěří V NĚJ, ale nevěří MU.
Sheva: Vyřiď mu, ať si teda na nás taky někdy vzpomene, když prej nás stvořil k obrazu svému. :-)
Birl: Ty víš taky!!!!!! rozumím, vidoucí:)
Jemný: Moc chytrej, promiň..Ale už L.Klíma se snažil stát Bohem, a jaxi nevyšlo. Určitě je v nás, a ne na nebi nebo na oltáři, ale ne vždycky. Nelíbí se Ti ta báseň, protožes ten pocit jako V. nikdy nezažil...
ARC: no je pravda se pokouším být agnostik, ale moc mi to nejde... :-))
díky za kritiky
Bůh je, to mi věřte. Nevím jestli je to starej děda někde tam nahoře ... Já mám svého boha - sebe ... a vy ? ... Vy je máte taky, stačí je v sobě najít a nechodit s hlavou skloněnou ... proto se mi tahle báseň nelíbí ...
Mám ti vyřídit od Pánaboha: Ty mně taky. (Vyjan za to nemůže. Ten je blbej jak anděl) Bůh.
Neříkej, že v Boha to by jsi o něm nepsala a klidně na něj pij taky je to určitý druh modlidby, ale je dobrý to moc nepřehánět a občas si na něj vzpomenout. S pozdravem Sheva.
tvoje básnička mě dostala...
touhle dobou jsem také přemýšlela, vědíc, že Bůh je, a nevěda víc, bez posledních tří řádků...