jeee, tak tahle je nádherně hravá, poetická, milá, něžná a ceklá nějaká taková.----..... :-))) -t-
:) jé, čekanko, děkujeme :)
Seregil+studanka: dekujem :)
Elyn: to je hruza, co? :)))
:)) Vinki, jedině pod podmínkou, že budeš maminka:))
Elyn: ... a ty budes tatinek? To asi nebude džob pro mě...
:) neber tak vážně, to já kvůli věkovýmu rozdílu..;)
tebe vazne brat ani nemuzu - nejde to
ale neboj se, ja nejak ten vekovy rozdil preziju - kdyz o tom tak premyslim, tak chodim spise se starsima... inu, mas sanci :)
nj, ale nikomu to nerikej a nepanikar :)
říkám tomu klub maminek a tatínků, protože Klub děl majících dva a více duchovních otců a matek zní dost divně...:-)
studánko, děkuji, už je mi klidněji:))
Krel: esli to nebude tím, že jsi moc hodnej?:)
líbí....
Seregil: nezařadíme do klubu "maminek a tatínků"?
Víš že jo studanko....
dej to tam
tip
Elyn: kdyz jsem to zvladal do ted... ale obcas si te pozvu na pomoc...
Cannisha: dekujem
hezky se čtete oba dva.. *
cerveny hot: neni to jinak naradkovane, vim, co napsala Elyn, protoze se mi to moc libi, ja nic hezciho nenapsal, to je jen stud se priznat...
worry: tapat nemsusis a ladit se na nasi frekvenci taky ne, proste se jen nech unest a je to...
adrift: berem vsechny, ale ja do zadneho rekordu nejdu bez Elyn... proste bez Elyn uz ani ranu. Je divne, ze jsem se bez ni obesel az do ted... ;).
para: jak ti muze ujizdet neco, co proste nemuze ujizdet, protoze proste nema kam? :))))
Morney+Luri+blue: dekujem :)
Elyn + Vinki! Je to moc hezky napsáno, plyne to krásně k sobě. Šikulkové!!!! Tip
para: dobře si všímáš - od půlky se pereme o myšlenku:))
(Vinki... myslím, že se beze mě obejdeš i po zbytek svého života..;))
A ty jsi psal liché řádky a Elyn sudé anebo to bylo naopak ? :o)
no na to že to psali dva lidičkové to je krásně ulazený!!!:)*
Redhot: jsi milej, že jsi neposlal avi, ono se to nedá říct přesně, protože je to jinak nařádkovaný:)
Ty hezčí řádky psal Vinki:)
PS: Co dělá Pavel?:)
Ad 1 - vjec jste napsali pěkně, taky s Váma jednou něco napíšu. Koneckonců mohli bychom se pokusit o rekord v počtu přispívajících do jedné básně :o)
Ad 2 - Pavel ještě není pořádně stvořenej. Jako řádnej ješita vedu vnitřní spor, zda-li má být stejně dokonalý jako já - čímž bych se zbavil výjimečnosti anebo mám stvořit blba, čímž bych dehonestoval svoje celoživotní dokonalé dílo :o)
Jste šikovní, akorát vy jste byli naladěni na stejnou vlnu, já tápu. :)
Elyn, tobě posílat avi nebudu a nebo jo, to je jedno.
tohle se mi docela líbí.
třeba bych se dal do toho rekordu s váma :)
ale takového začátečníka asi nechcete :))
(T)
:) Tohle opravdu není můj styl psaní, potřebuju čas :)) Vinki tě určitě rád vezme místo mě :)
Třeba něco jen tak pro srandu opravdu spácháme:)
já taky potřebuju trošku času na složení básničky :)
ale klidně bych něco spáchal :)
Musím uznat, že se vám to moc povedlo. *T
Zdá se mi , že nějak od půlky vám to tam nějak ujíždí ( nějak mi to nedává smysl)...
Dobrej pokus ...
S pozdravem Para...