Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLe Vampire de Muy
Autor
Igor_Indruch
Mrtvolu té malé holky, co jste u mě našli, jsem vykopal den po jejím pohřbu, tedy 12. září 1901. Bylo něco po půlnoci. Otevřel jsem rakev, vytáhl tělo a pak jsem rakev zase zavřel a zasypal hlínou. Holčičku jsem si donesl domů, kde jsem ji položil na zem na slámu, tak, jak jste ji potom našli. Okamžitě jsem si s ní začal užívat. Vždy, když jsem si k ní lehl, jsem ukojil svůj chtíč. Dělal jsem to tajně, samozřejmě. Můj otec neměl o ničem ani tušení. Na hřbitov jsem lezl přes severní zeď. Před nedávnem jsem se doslechl, že jedna dívka, která se mi moc líbila, je vážně nemocná. Měl jsem z toho velkou radost a hned jsem si řekl, že se s její mrtvolou musím vyspat. Musel jsem si ale několik dní počkat. Po celou tu dobu jsem samou nedočkavostí nemohl spát a představoval jsem si, jaké to s ní bude. Vždy se mi při tom hned postavil. Když konečně umřela, šel jsem ji vykopat hned tu noc po pohřbu. Utíkal jsem na hřbitov už v osm hodin a hned začal kopat. Když jsem ji vytáhl z rakve a svlékl ji, nemohl jsem se na ni vynadívat. Neměla v klíně žádné chloupky a prsa měla poměrně malá. Musel jsem se s ní hned na místě pomazlit. Líbal jsem ji a hladil a nakonec jsem ukojil svou touhu. Vůbec jsem v tu chvíli nemyslel na to, že by mě mohl někdo přistihnout. Teprve okolo půlnoci jsem se vypravil k domovu. Nesl jsem ji levou rukou a pravou jsem tiskl její tvář k mojí. Celou cestu jsem ji líbal a povídal si s ní. Říkal jsem ji : „Neboj se, už jsi u mě, vezmu tě domů, neublížím ti, bude nám spolu dobře.“ Doma jsem si lehl vedle ní a popřál jí dobrou noc. „Miluji tě, broučku,“ řekl jsem jí. Spalo se mi náramně. Ráno jsem ze všeho nejdřív ukojil svůj chtíč a pak jsem jí řekl: „Teď musím do práce, ale brzy se vrátím. Nemáš hlad? Jen si řekni.“ Nic neřekla, takže asi neměla hlad. Ani žízen neměla. V práci jsem na ni musel neustále myslet a o polední pauze jsem to už nevydržel a běžel se na ni podívat. Až do svého zatčení jsem s ní spal každou noc. Mezitím žádné další děvče neumřelo. Kdyby ano, šel bych si pro ně a mazlil se s oběma. Ani uťatou hlavu jsem nezanedbával a často ji líbal.
Victor Ardisson měl podle hrubého odhadu sex s více než 100 mrtvolami žen a dětí. Při domovní prohlídce u něj byla nalezena mrtvolka 3 a půl leté holčičky, kterou používal k orálnímu sexu i přes značně pokročilé stadium rozkladu a hlava 13 leté dívky.