Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModré ráno
12. 01. 2004
13
0
3185
Autor
Děvče_modrooké
S konvicí na kávu
po ránu ranní rituál
pod oknem violoncello
zahraj mi prosím sextu a oktávu
slavíci myriády květin
vivat vita v zahradě
záclony voní
letím na křídlech dvaatřicetin
Na modrém ubruse
malovaný talířek
a víc už nic už nic
Po ránu ranní nokturno
lehounce vtančí do ložnic
navzdory_čtenářům
29. 01. 2004Děvče_modrooké
17. 01. 2004
Co ty víš Vio... třeba ty záclony právě vyprala a pověsila do zahrady... zkus si je vyprat a ucítíme, zda budou vonět....
Vedle jak ta jedle:)
co ti říká verš:slavíci myriády květin
Já si myslím že v zahradách... jar
:)
Měl bych poslat avi Elyn, že? Když se tu snažím bejt vtipnej se pouštím na tenkej let.
Aha... tak to něco dělám špatně... já Jarem umývám nádobí... to mám z toho, že nečtu návody ;-)
Nechoď, Fauste, s pány na let... ;-)
Elyn, a co já?
Vio ty seš vtipnej... vo tobě každej ví... já tady krutě bojuju o svý místo na slunci bych se asi vypařil...:)))
Vio zase špatně. Si nepamatuješ, že vona je nemá vod nikotinu jako ty? Takže je má asi umaštěný a tak je jar na místě věšet kolíčky spoutávat aby se na mastným nezk(l)ouzlo....
Vio....ty taky, ty taky,..:)
Ale Modroočka si tohle nezaslouží..;)
(hlavně, že neumýváš nádobí jen na jaře, to by bylo horší..;)
Tak já zas budu hodnej...
omlouvám se autorce za tyhle nesmysly mě snad nepověsí zacloní...
Jsem nějak rozvernej...
- a ta vobecná čeština se m si dlouho nezkoušel...
Doktore, ale v jedný reklamě říkali, že na zem sklouzla z mléka kouzla... tak jsem myslel, že to je třeba dobře... třeba má kouzelné záclony... ;-)
Elyn, jen na jaře ne... taky ještě na podzim, ale kupodivu zase Jarem ;-) Cože? Ó, ano, už mlčím ;-)
Promiň, děvče, ale někdy se nechám unést a pak jsem neunesitelný ;-) Každému, co jeho jest ;-)
Děvče_modrooké
15. 01. 2004Děvče_modrooké
15. 01. 2004Swedish_Nigg
15. 01. 2004
tam se věci neukládají, naopak je odtamtud musíš vyčlenit. Myslím, že ty jsi z toho venku :))
Děvče_modrooké
13. 01. 2004Děvče_modrooké
13. 01. 2004Děvče_modrooké
13. 01. 2004
Stojí o hlubší kritiku... tak fajn. Zkusme to.
Opakování slovních základů je někdy účelné... někdy... ale "po ránu ranní"... no nevím...
Stálo by za to trochu ubrat přívlastků a podobných záležitostí... na křídlech se věštinou lítá... stačilo by "na křídlech dvaatřicetin"... vtančí se taky obvykle lehounce a záclony voní téměř vždy... pokud nejsou v mém bytě... ale ty vlastně voní taky... nikotinem ;-)
No ale... stojí to za TIPík... (violoncello!) ;-)))
Modří už vědí (?) a vítr fouká odkud? Modré jsou unifor my...
je to moc pěkné...na mě trochu vyumělkované, ale pocit z toho mám dobrý:o) Líbí:o)
(violoncello):o)
promiň, nezmůžu se na hlubší, moc se mi líbí...
hlavně konec, ale i jinak........;)
děvče, děvče, mám z tebe radost...
u tebe číst, to je pohádka ;)
*
Proč mi to pokaždý přijde jako píseň? Proč mne to nutí ke zpěvu? Jak dokážeš takhle čarovat?;) Potichu si to eště párkrát zanotuju a zatím ti tu nechám *tip...