Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePARdon
16. 01. 2004
4
0
8999
Autor
Friday
PARANOIDNÍ
PARAFRÁZE
PARAPLE
PARAŠUTISTA
PARAOŘECH
PARALEN
PARAGLYDING
PARALET
PARANÁ
PARAGON
PARAKOTOUL
PARALELA
PARALÝZA
PARAPSYCHOLOGIE
PARAVÁN
PARADENTÓZA
PARAZOL
PARANORMÁLNÍ
PARADOX
Honza_Princ
16. 01. 2006
Dudel
Dudek
Dudlat
Dud...........ehgh.........ééééééééé............????
ty jo nevim :((( jdu spat :)
avi :)) * _))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Honza_Princ
15. 01. 2006
panic
pačočka
pačibuk
papuče
papundekl
pamrd
:)) vodpustěj poslední slovo :))
Honza_Princ
15. 01. 2006
aha :))
papraple :)) (obdoba deštníku)
papruhy (obdoba bezpečnostních pásů do auta)
papradávno (ještě hodně dřív než bylo dávno, ale to vám asi došlo)
paprdy (velice osobní)
takhle nějak???
sýre a fresh princi
chválim za bohatou slovní zásobu! jenom si hrajte dál:) (myslim vážně..to je totiž to nejlepší)
Slza_hvězd
22. 06. 2005Slza_hvězd
22. 06. 2005
Tip za paralelu. Můžeš doplnit ještě PARALEL, je to odborný termín definovaný v paralelním Slabikáři.
padadající:))
hřbitovy jsou zvláštní, a vůbec mi nepřijdou strašidelný nebo smutný. ale to je asi tim že jsem strašnej cynik prej... (nene)
ono se nad tim asi nesmí moc přemešlet,. protože nedojdeš k ničemu pozitivnímu, teda k něčemu pozit. určitě, ale je toho málo. takže co z toho vyplývá? asi že jíst šípky i s těma chlupatejma zrníčkama je docela hnusné
já taky cynik:o) je to jediná možná krusta když je člověk trochu přecitlivělý, aby nebyl jako nahý u zdi nářků (první šutr by přiletěl za cca. 3 sekundy)
hrajme si na cyniky, moc víc nezbývá
pane (jehehemane), pojďte si hrát:) (doufám, že mě nezavřou za neslušné návrhy)
já jsem přecitlivělá až laby/ilní , ale co už.. mám krustičku karamelu, kterou rozbíjím jedině špičkou lžičky, ale na vás s kamenama si budu dávat pozor (mezi kamenožrouty se neřadím)
:o)) no, pokud se tu někde nemihne voloďa, tak to snad nikdo nepráskne (kradmo se rozhlížím:) a nechceš k nám do klubu Jůheláků? (neslušný návrh:) V jeho labilní frakci jsem zatím sám samojediný:/
já nejsem ten s kamenama, maximálně ledvinovýma nebo krublichovýma (zvláštní orgán, který mám jen já - nalézá se v prostoru mezi játrem a autobaterií)
to neni para-, ale jinak bych tam parte hned zařadila
stejně už mi čouhá z kapsy:)
he! zrada přehlídl jsem a aaaaaaaaaaaaaargh!!
asi mně už taky čouhá paraparte z parakapsy jsa duševním paraplegikem.. až budeš stát v metru s paraplem, jakože tyhlety sš stávají, tak ti na sebe přispěju jsa raplem:o)
tak počkat!! jakto, že víš, že já chodim s deštníkem i v metru?? nejsi náhodou vědma? to se mi ani trošku nelíbí:)
mě čouhá akorát parapet z pod vlasů, už mi to leze na mozek, nebo spíšparakotoulí
to víš že vím;o) parapet z pod vlasů? to nic není, já mám po kapsách židovské náhrobky a vždycky když kousnu do banánu, kousne do něj přesně v ten moment nějakej pako na druhé straně zeměkoule (parakoule)
tak to musíš mít kapsy samej kámen taky... teda aspoň myslim, že se to tak dělá...dávat jim na hroby kamení, i když nevim proč je tomu tak.
jj a s tvojí smrtí se vždy někdo na parakouli narodí, což je zase pozitivní (ne že by někdo umíralk vícekrát)
jo to dělám, plní to přání, tuhle sem byl na starém žiďáku s jarmulkou na hlavě (vnutil mi ji ten žid na vrátnici:) byla pletená nepraná, hrozně páchla a byly v ní zamotané šedivé vlasy, brr úplně svědila na hlavě, tak jsem si přál aby mi to nevadilo a pak ji málem zapomněl vrátit.. tam se to plní, je to spolehlivější nežli padadající hvězdy, měsíce, roky a podobná havěť
narození člověka zatím nedokážu chápat pozitivně a to mám dětičky rád
škoda, že není první slovo parentiální (rodičovský) a poslední parte:o)
Černá_víla
19. 07. 2004
Hůůůůůůů, skvělý. Dám do dašího klubu. A dvě další PAR najedeš tady ... jo a t*
:oDD Oj, neni zač...
To jsem potěšená a překvapená, že může někoho inspirovat tohle...
Zamračený_mnich
22. 04. 2004Zamračený_mnich
22. 04. 2004
tak to jsi hračička ...
připomíná mi to těch nemálo slov co končí na tři písmena DEL:-)
Tohle ani nemělo nějaký účel ale sem ráda že je roztomiloučký:)dík))
a kdepak hloupá, ty jsi výjimečně chytrá(!!!),ale myslíš, že by TOHLE napsala márdú?
o juj, já jsem ale hloupá. jo joj. když jsem tohle dílko četla poprvé, myslela jsem si, bůh ví proč, že je od mardou :) eee. je fakt roztomiloučký, i když se obávám, že to asi nebyl účel, viď?
Tahle písnička je super já mám zase hezký vzpomínky hlavně na ten klip...do klubu se může dát všechno co rh janom zavoní...
ahoid:D
Bez toho prologu by to nebylo ono, takhle se mi to i docela líbí, i když je to asi pěkná pakárna.. :-)
Je to blbůstka, člověk (teda aspoň takovej paranoidek) ze sebe prostě jednou musel setřást všechny para, aby byl alespoň na chvilku jenom oid:o) ale je to pakárna..