Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*nahá*
20. 01. 2004
6
0
2822
Autor
Lukri
Poláme stromy
hrozba z nebe,
když nahá
projdu se tebou ?
takhle je trošku slabší. ale ta myšlenka za těma větveme je. jen je trošku odhrnout.
park: měl jsem na mysli pouze to s tím léčivým časem ... jestli tobě čas léčí všechno rychle a spolehlivě, tak jsi šťastný člověk :-)
s Kamilou nic neznám, akorát s Karinou ...
To je zvláštní, nejsem si jista, jestli úplně rozumím, a přesto to na mě zvláštně působí. tip
guy: máš pravdu, Karino je tam, já to čet před dvaceti lety tak už se pletu. A mě opravdu čas nic neléčí! Čas je produkt lidské mysli. Jak řekl jeden herec - abychom věděli od kdy do kdy a co za to...... Pokud nežiješ v čase (myslím uvnitř sebe), nemusíš odlišovat minulost, přítomnost a budoucnost. Tím pádem žiješ teď v tomto okamžiku, veškeré radosti a strasti jsou teď prožity a vyřešeny, tudíž není co s sebou vláčet a mordovat se.... ;))
píši Vám Kamilo a nevím zda jste živa.......tos myslel guy?
tak to bych tu jaksi neviděl....ale není to můj šálek kávy :)
Pán_pupenů
20. 01. 2004
polámané větve, jsou následky toho, když bych někomu oplatila bolest mého já..
Pán_pupenů
20. 01. 2004navzdory_čtenářům
20. 01. 2004
hrozba z nebe= hřích myšlenek, máš chuť někomu něco vrátit, ale máš své svědomí, co za tebe přemýšlí..
navzdory_čtenářům
20. 01. 2004
Někdy je hodně těžký odpovědět si, když zklamání je hodně hluboký a někdy čas neléčí, když nechce ... jak poznal i Orten ***
... to je otázka ... myslím, že v prologu jsi pocit z dílka sama přesně vystihla ... cmukotip jen pro tebe