Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrainstorming :-)
03. 02. 2004
0
0
1470
Autor
anthia
Ležím v posteli.
Usínám.
Teda se o to snažím.
Nejde to.
Chci na nic nemyslet.
Nemůžu.
Myšlenky plynou a plynou.
A já bdím...
Usínám.
Teda se o to snažím.
Nejde to.
Chci na nic nemyslet.
Nemůžu.
Myšlenky plynou a plynou.
A já bdím...
každej má svůj zzpůsob,jesi chceš tak ti to nappíšu.jo a Barbar,nejsi z Ústí n L.?nebo neznáš někoho takovýho?
tak na tohle tema je velice nesnadne najit to spravne vyrazivo..a to jeste tak, aby zaujalo...i kdyz si predstavim, ze bys tomu oblekla poeticky nadech, tak to asi zustane zase jen prohlaseni, ze jdes spat a nemuzes usnout...protoze se ti honi hlavou myslenky... asi tak..
Ten název byl teda mnohoslibnější - těšil jsem, že hodíš na papír myšlenku za myšlenkou. že to z tebe bude padat....
Tak jsem si přečetla tvoje dílka, jak jsi po mně chtěla, a s jistotou můžu říct jediné; podle mě stojí za houby. Všechna. Byla to pro mě jen ztráta času.
Takých děl je tady spusty.... Zkus trošku více zaujmout čtenáře. Změnit formu.... Hrát si se slovy...
ty bdíš.,..a probudíš se až ráno..ani nepostřehneš okamžik kdys usnula...:o)
Nemyslet na nic je obtížnější, než se zdá...dosažení tohoto stavu je základním krokem pro meditace...od těch nejjednodušších, po ty nejsložitější.
Literárně - nepříliš zajímavé.