Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRomanův Magnum Opus
07. 02. 2004
7
1
6787
Autor
Roman_Tik
Menuju se Roman Tik
Na kamarádi sem si zvyk
Chodím cestičkou ouzkou
A to na hlavě z houskou
Taky kradu hroby
Páč je to mý hobby
Šoustám zmiji
V její sluji
Moc rád sedám pod posed
Poněvadž jsem hovnojed
Malý kousek od mých vrat
Leží starý kolovrat
Po tom co ukousla mi úda
Jsem u komančů, kde je dobrá živná půda
Jináč sedim na kanapi
Na dojezdu po konopí
Tak to sem já, Roman Tik
Každej si tu na mě zvyk
Komu se nelíběj moje básničky
Ten ode mě dostane do držky
Roman Tik je vážně tvrdej chlap
Neradno si s ním něco zahrávat
1 názor
Hip_Zdenda
27. 06. 2004Pišta_Hufnágl
21. 02. 2004Pišta_Hufnágl
20. 02. 2004
Správný tvar u je tvarohu, pokud se jedná o označení mléčného produktu, ale pokud je to myšleno jako nadávka nejhlubšího zrna, je správný tvar "Tvarohe!" ty tvarohe!
Pišta_Hufnágl
16. 02. 2004
seš dobrej... dám to největších sraček a moc se mi to líbí...takže ti dám i tipa
Zuzuzuzuzuzuzuzuzuzuzuzu!!! Ty musíš být geniální!!!! Obyčejné mozky totiž mojí báseň vůbec nepochopili, jen ty! Miluju tě a omlouvám se za tu diskuzi ohledně tvého kresleného pohlaví... Si lepčí než Zdenek a Standa!
Chtěl si to sám Zdenku. Moji báseň si pohanil, přebral si mi holku a ještě k tomu neplníš vůbec program strany. Kdybych nebyl takovej dobrák, do konce života už s tebou nepromluvim a nikdo by se mi nedivil.... Díky Piviště..
Bramborák seš možná ty. Kdybys měl nějaké svědomí, tak po tom, co všechno si mi udělal, bys mi určitě něco koupil a neopovažoval se mě napadat. Ale ty si jen obyčejnej neznaboh, buran a bramborák viď?
Pišta_Hufnágl
14. 02. 2004Pišta_Hufnágl
13. 02. 2004Pišta_Hufnágl
09. 02. 2004Pišta_Hufnágl
08. 02. 2004
Něco bych ti určitě vrátil! Říkal jsem si, že bych tě každou sobotu a neděli pozval na jedno pivo a takhle bych ti to splácel. Já umřu až za dlouho. Moje dílo je nadčasové možná až moc, proto musí zhynout ještě mnoho generací, než dojdu pochopení...
Teda Radovane, to bych tě teda nepustila do hospody každý víkend, ne ne ne... jak by k tomu přišly děti? Považ!
A dluhy ! U Standy k tomu! To bych se musela hanbou propadnout...!!!
Kdyby si mě chtěla, tak si nic půjčovat nebudu a do hospody nevkročím...
no, jistě, věřím, že chceš mít věno pojištěný BSM, ale tůdle, pěkně předmanželská smlouva...
a strouhat budeš, to jo, ale mrkev do polívky...
Pišta_Hufnágl
07. 02. 2004Nicollette
07. 02. 2004
Díky Nikolko, jsem rád, že tě moje báseň zaujala, mě také. Stando, Zdenku, já napíšu tak krásnou báseň, moje životní dílo a vy? Jen mě ponižujete. Ale třeba Víťa Nezval dosáhl velkého úspěchu také až po smrti. Jsem zkrátka moc nadčasový a příliš kvalitativně vyčnívám. Vy totiž úplně normálně žárlíte! Závist je strašná věc. Máte ze mě strach, protože víte, že nemám konkurenci. Skřípete zuby, protože lepší báseň neznáte, ani byste neuměli stvořit. Nechcete si připustit, že jsem na rozdíl od vás dokonalý, tak to je! Je mi z vás na blití...
Pišta_Hufnágl
07. 02. 2004
To si celý ty Stando, když sem od tebe chtěl půjči peníze, obrátil ses ke mě zády, ale jak jde o to někoho zabít, to seš mezi prvníma, co? A ty se taky Zdenku moc neozývej, přebrals mi holku...
Co ti přebral? Dyť máš zmiji....na posedu a tak...
:) Radovane, zkus ještě jeden magnum opus...:)
:-))) ... Páč do držky já nechci dostat
ke chvále se připojím
jenom, prosím, tu zmiji šoustat
snad opravdu .. že nemusím ... ? ;-))
:-)) já rači to konopí, dám si leže v kanapi
a když strach můj odvane...možná, že neřeknu ne ... :-))