Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUprchly múzy
29. 02. 2004
10
0
3925
Autor
NIghtRunner
Uprchly múzy
Uprchly múzy.
Snad na křídlech ptáků.
Snad pro řev lůzy,
pro šeď paneláků…
Uprchly múzy.
Snad do cizích krajů.
Možná maj schůzi…
Nebo si jen hraju…?
Můza neutíká, jen občas odpočívá, je jen na nás jestli ji necháme oddychnout a nebo jí ze sebe budeme nutit. K tvému stylu se hodí psaní ze srdce, a proto si myslím, že je lepší nic nenutit a čekat, až tě ta Básnická Milá opět políbí...:-)
Sakra člověče, čím víc čtu tyhle básničky, tak tím víc zjišťuju, že máš fakt talent!!!:)))
Jasný tip tip tip...
totální_mrzout
30. 03. 2004
Ja nevim... nejsem ten spravny lyricky typ pro tve basne, ale nemuzu rict, ze se mi nelibi.
Taková drobotina...s jakou hodně poetů začíná...a ke kterým se hodně poetů vrací...když už nic jiného nejde stvořit...takovým maličkostem říkám prostě: Veršovánky:o)
NIghtRunner
03. 03. 2004
já se nenechám ovlivňovat jinými...i když je to třeba Sleeping beauty, kterou si moc vážím ;o)
Mě se to líbí..má to zvuk ;o)
líbí se mi to, moc, jen.. kdyby to bylo nerýmované a trochu pozměněná "schůze" a "nebo si jen hraju...?" tak by to mohlo být velmi dobrý.
NIghtRunner
02. 03. 2004NIghtRunner
02. 03. 2004NIghtRunner
02. 03. 2004NIghtRunner
01. 03. 2004NIghtRunner
29. 02. 2004
Však říkám :)) Poslyš, studente, jak moc jsi starej a kolik toho máš ještě v šuplíku?:)))
Máš taky něco čerstvýho? Ať vidíme, jak jsi na tom teď a nešijeme do tebe ale úplně zbytečně?:)))
NIghtRunner
29. 02. 2004
tss, chtít rovnou chleba, to je ale... :))
S věkem to je potíž, to se nedá určit... ani podle Múzy vrtošivé :))
Může ti být zrovna tak 16 jako 26 :))
NIghtRunner
29. 02. 2004NIghtRunner
29. 02. 2004NIghtRunner
29. 02. 2004
ale ne, netrvám... Neříkej, nechceš-li..;) Kdybys chtěl, abychom to věděli, tak to uvedeš na autorské stránce..;)
NIghtRunner
29. 02. 2004
ech ty milý, rozhlídni se trošku a uvidíš, že není se mnou třeba vyměňovat něco, co je vystaveno všem na odiv :))