Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZima
09. 03. 2004
21
1
3021
Autor
Ježeček
***
Děti sáňkují,
za okny pády vloček
větších než nebe.
***
1 názor
To je mnohem zralejší haiku, než která čítávám současně... račte se všimnout data
Jejda, lidi, zas ji tak nerozmazlujte ... bude si na mě ukazovat prstem a říkat: "Pche, amatére." :o))
Všem vám děkuje (i když v tuto chvíli už tvrdě spí). :o)
aramis, Elyn: Na mou duši, na psí uši ... jinými slovy - čestné slovo, že to psala ona. (bez smajlu, naprosto vážně)
jo a ty jsi její tiskový mluvčí ...:)
Měl bys ji pustit častěji ke kompu, brácho..:))
Elyn: Jo jsem, protože ona není ve svých téměř devíti letech schopna vzít na vědomí něco jako je interpunkce čí ypsilon ve vybraných zájmenech a .. a .. a vůbec. Ale jak je libo, aspoň se pobavíte. :o)
Elyn: To bude dlouhodobý proces s jejími patnácti úhozy za minutu ... :o)
Jediné, co mě vlastně na tom všem děsí, že bude-li na počítači ona, nebudu na něm já. :op
A propos: už jsem se o to pokoušel - zatím marně. :o)
trénovat je třeba :)) a já přesně tušila, proč to za ni vyřizuješ ty :))))
Tak se nepoperte :)
s_b: Šetři chválou, teď se tu všude povalují papíry s trapnou snahou o haiku. Jediná dvě publikovaná se jí dle mého názoru povedla natolik, že jsem se nebál je zveřejnit. :o)
tomu bych dal tip i kdyby jí nebylo osm
dětský nadhled se někdy hodí:-)*
Teda Deroslave - esli by byla vůbec ráda, tohle si tu o sobě číst, jsi ty ale nelítostnej bratr...:))
Kup jí za mě větrník. :-)
Tohle haiku je jedním slovem vynikající. Druhý a řetí řádek mě nechaly sedět v němém úžasu - nemohu si pomoci.
Tip
Tom
vazne osmileta? je to uzasny, ani ja stourat nebudu, protoze me to mile prekvapilo :o] t*
Sic protekční, ale přesto. :o)) ***
Pár avíz - doufám, že mi avizovaní prominou. Díky. :o)
:) mně se to líbí a šťourat do toho nechci...
a chroustovo dodání je moc moc..;)