Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždovečerní
16. 03. 2004
18
2
4996
Autor
Marcilka
Málo nás do boje
mnoho nás do kvarteta
líbáš mne vestoje
ztrácíme „právo veta.“
Zhasneme televizi
zavřeme obal knížky
a ideovou krizi
pod teplou peřinkou
smyslnou vteřinkou
promazlím
prolíbám
slovíčka zmarněná
a plány nesčetné
necháme
padat
z výšky.
2 názory
malykuba01
24. 07. 2007
mno....bez toho kvarteta ..
ale přání padající z výšky...to zasejc jó ... :-)
T + avi
No to by mě zajímalo, jak se platí členské příspěvky ?
(co mám pro to udělat?) :-)
Příspěvky jsou nula, povinnosti také žádné. Vyplývá z toho jenom, že Tvoje díla mohou být zařazena do klubu, aniž bys to musela výslovně schválit (ale u konkrétního díla to můžeš zakázat). A budeš dostávat automaticky avíza na všechno, co se v klubu objeví.
Pro členství musíš udělat jediné: Přes "Kluby" v levém menu zajít na stránku klubu a klepnout vpravo nahoře na "Stát se členem".
A pak čekat, až Tvou žádost o členství odklepnu zase já.
Je to hezounké, přidělím tomu třináctý tip (ne nadarmo je třináctka moje šťastné číslo).
Tak vítej mezi erotiky. A kdybys chtěla do klubu vstoupit kromě básničky i Ty sama, rádi Tě přivítáme.
Moc moc hezké a působivé. *
Rád bych dal do eroklubu, souhlasila bys, Marcilko?
Noe1: díky za avízko.
Aerotik: Rádo se stalo :)))) a víš že je dnes Den Pindíků(m)vzdání???? Viz stejnojmenné dílko.
Noe1: To jsem netušil, tak díky za upozornění. To zvůvodnění mi připomnělo starý vtip, co je opak od gynekologa.
Je tam hezký paradox. Mnoho nás do kvarteta..:) Tak to už může jít jedině o.. ááále:)
vzhledem k povolani, by to tak dopadat nemelo.. ale mozna dik za to..protoze tahle zato stoji.-) moje gusto i co do podani