Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNe! živočišnému uhlí
16. 03. 2004
10
1
6250
Autor
kakání
Někdy na mne přijde chvilka
onen stav se zácpou zove
pro mne jsou to boží muka
pro mne, kakavého kluka
přijde však kakání nové
Nikdy bych nepozřel cosi
co můj kak zdržuje ve mně
brání mu na světlo boží
brání mi slast moji prožít
vykakat se velmi jemně
Na hovínka svá ohled ber
nemáš právo vězniti je
ony chtějí také dýchat
v záchodové míse si hrát
vidět, co se venku děje
No a že jsou tekutá?
za to ony nemohou!
vykakej je pěkně venku
ať se mohou nachvilenku
brouzdat noční oblohou
1 názor
Pablo_honey
03. 05. 2005Slůůůníčko
21. 10. 2004Nikita_Pitralon
15. 05. 2004
1 otázka na tělo:
A co čůrání, čůráš taky s takovou oblibou??
Každopádně tip za to, jak nepokrytě píšeš o této lidské potřebě:)))
Rezavej_řetěz
03. 05. 2004
o kakani by se melo mluvit, stejne jako o mrdani! ale to v televizi nesmi bejt, zato zabijeni jo :-( fnjuk.
Určitě je to originální téma, je vidět, že máš ke kakání kladný vztah!
Pane kakání,je to velice pěkné a roztomiloučké,já taky nerada černé uhlí,ani projímadlo,po něm jsou totiž hovínka příliš spocená a uhoněná.A to jim velmi pokazí vizáž,proto není nad poctivé kakání...
John_Ceder
17. 03. 2004
No, to víš, zatím nejsem tak zavedený, a navíc, lidé se stále stydí dát mi tip, co kdyby pak o nich někdo mluvil způsobem: hele, to je ten John_Ceder, kterej dal tipa tomu kakánímu...
Ten_co_dává_avíza
16. 03. 2004
Jé, to je hezký. Opravdu povedený kousek ať už je jeho účel jakýkoliv:))) někomu avi:)
kdyby se nejednalo zrovna o kakání, ale třeba o to, jak ve dne svítí sluníčko a v noci měsíc, mohlo by se to díky lehkosti a odsýpající čtivosti klidně zařadit někam do slabikáře.
:-))))
zatracenec
16. 03. 2004
Děkuji za vaše ohlasy, a tebe Jehowino se chci zeptat, pročpak by nemohla být ve slabikáři báseň s tématem kakání? Naopak!
Dětem se musí už od mala vštěpovat, že na kakání není nic špatného, že se nemusí stydět o tom mluvit!
to jo, ale ať si děti v první přídě radši povídají o tom, že stromeček je zelenej než tak, jakože včera bylo moje kakání hnědý.
to už by nebylo daleko ke skřítkům z nosu, hnisu z ucha a co já vím ještě čeho
No, když myslíš, každopádně je to téma na hlubší debatu, ovšem my dva to tady asi těžko vyřešíme.