Davam tip, protoze ja svoje texty taky nepredelavam ale nechavam tak, jak to prijde.Mozna je to chyba a pak by to znelo lip,ale bylo by to jeste autenticky? Tohle se mi libi, zvlaste nektere verse...Myslim, ze nejdulezitejsi je, jestli se v tom nekdo aspon trochu najde.A to se tehle basni urcite povede.
rýmy se mi tam moc nelíbí, ale za tu krátcepopůlnoční atmosféru * :)
jejda, ty do mě Lasy jak do profíka. Ještě to nechme tak. Tak napsaný jak jsem to cítila v ten daný okamžik. Víš, bylo to psaný bez přípravy a bez mazání. Každý řádek, každý slovo... Tak jak přišlo, bylo napsáno. A těsně po půlnoci.
promiň, ale ubrat rýmy, které jen svazují a pusti trochu uzdu volnému verši a bylo by to asi daleko víc od srdce, myslím
takhle se přiznávám bez mučení, že mne to moc neoslovilo, ale může to být hlavně můj problém . . .
Lasy
Panence
Je touhou prázdných nádob
naplněna být
však obsah začne kvasit
a nebo také hnít
Nikdo z nás, doufám, nemá
svůj osud předtištěn
tak provůl nač ta touha
stát se skladištěm
:op
- krásně na i vní :-)
jé ......... to by se mi líbilo
Jsem BARBAR
No ale básnička je to taky docela pěkná.......
tip
BARBAR* :-))))
BARBARE: "Na i vní" - chci taky takhle umět hrát si se slovy. Zatím si hraju s životem a pak to dopadá takhle. Ráda si nechám poradit. Díky za vyjádření.
Mohl bych si začít stěžovat na některé rýmy nebo omšelost tematu - a - určitě i rytmus - ale - je to milé a mě se to líbí tak jak to je - krásně naivní :-)
TIPík :-)
Nihil novi sub sole - možná, přesto znova a znova to pro někoho nové bude...
Tip
Co znamená Nihil novi sub sole? :)
Styl... spíš pokus o vyjádření pocitů. Tip překvapil a potěšil. Díky.
Pišto i George , děkuju za poznámku. Rýmy přetvrzelé tam jsou. Není divu. Psáno naprosto bez korekce. Rovnou - hlava-ruce. Navíc bez postranních úmyslů komerce :)).
Ale už mi to vrtá hlavou, co by se dalo změnit. Jen si podám daňové přiznání a zkusím s tím něco dělat. Fakt.
Nihil novi sub sole je po latinsku nic nového pod sluncem.
čímž tě nechci nijak urazit protože máš na víc..
Jak pravil George.... Rýmy vskutku přetvrzelé. Nicméně, talent si zjevně najde cestičku i krs takový kamení, a tak se tu jedna (podle mého) výtečná pasáž přeci jen objevila:
"Dřív vyhaslá sopka...
z kráteru dýmím.
K výbuchu chystám se,
a jak!
Pak děsím se chladu a tmy"
Pjekné. Moc.
až na ty trochu předvídatelně-tvrdší-rýmy, klidně..
ale Nihil novi sub sole, že..
(G)
tenhle styl mam rada.....takze tip