Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMenší citátek
24. 03. 2004
10
0
3462
Autor
Blaznivkaaa
Nechtěla jsem patřit k lidem, co stále o něčem mluví a nakonec to neudělají, a tak patřím k těm, co to nejprve udělají a pak už o tom raději nemluví.
:o) takže budeš asi extrémista... :o)
když už si člověk něco umane tak to dělá na plný pecky.. :o)
hih t
maia: souhlas
guy: samozřejmě když udělám nějakou blbost tak se s tim nechlubim, ale já to myslela tak, že je dobrý dělat skutky(dobrý či zlý) než jenom kecat a kecat
Morasten: já s tebou souhlasím ... jen mám pocit, že blbosti u mě převažujou :-)
btw - zajímalo by mě, jaký zlý skutky děláš? :-)
:-) * Spravne odhodlanie.
"Radsej lutovat, ze sme nieco urobili ako lutovat, ze sme neurobili nic." :-)
avi, tak sa na mna nehnevajte. :-)
pozorovatel
28. 03. 2004
nevím, jak to myslela autorka, ale já to myslel tak, že jako když se mi věci nepovedou, což u mě není nic výjímečnýho, tak příliš neoplývám touhou o tom někde mluvit ... :-))
To je chytrý...to dělám taky - (ráda bych si potřásla rukou,ale bohužel:-))
T.
To je na jednu stranu chvályhodné, na druhé straně na to dřív nebo později doplatíš - protože když o tom nebudeš mluvit sama, druzí si nevšimnou. Aspoň u nás v práci se takový člověk stává "dobrovolníkem" se vším všudy (od "dobrý vůl").
SilverArrow
25. 03. 2004
hm....jak kdy! v návalu vzteku (třeba nepodloženého) poslat lásku do pr...a pak toho litovat...a nic neříct?