Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePředjaří
Výběr: vesuvanka
26. 03. 2004
20
1
6823
Autor
synáček
Zima se chystá k odchodu
a stále vlídnější má tvář
... tak ještě meluzínu a zbylé vločky sněhu,
malého mrazíka - neposedu;
za rok z něj bude krutý mráz...
Před branami světa
již šikují se Celsiovy pluky.
Ostřice, ta krasavice posledního léta,
do uschlých copů zvadlé vlasy splétá
a matka Země roznětky si chystá na rozpuky.
Zbudujte v sobě zpovědnice,
anebo řeku Gangu nechte protékat!
Očistěte svá srdce,
dlaně a rty i roztoužené líce,
ať láska čistá může ve vás čistě rozkvétat...
1 názor
a matka Zeme roznetky si chysta na rozpuky - moc pekne receno.
Libi se mi a tip
Celsiovy pluky, rozbušky na rozpuky ... geniální.
O to víc skřípu zuby, rým protékat-rozkvétat je hluboce pod tvou úroveň. Moc mi to kazí.
Přesto Tipipit, ale škoda :-)
Je to krásné, ikdyž... tokové strašně nabádající, jestli mě chápeš... jako bych se měla podle toho, co napíšeš řídit...ale některé obraty jsou opravdu krásné...
t
tohle se mi líbí míň, než vaše ostatní věci, přesto to neztrácí ani kousíček z vás samotného...píšete neskutečně něžně*
Je tam toho opravdu tolik, že snad ani nedovedu vybrat, co se mi líbí nejvíc...snad "za rok z něj bude krutý mráz..."
Všichni se na to jaro připravujeme a ono pořád nikde.
Ked ta citam, musim sa usmievat, si carodejnik a nie iba basnik a to je dobre. * :-)
Odeta: V tom případě přeji tu nejčistší lásku a nejkrásnější z ní květ...a díky...
Cannisha: Díky za obojí...(a pohlazení pro Tajšenku z podvečerní Prahy...)
Beepee: Mně taky...díky...
Dero: Přinášíš radost Dero...a to nejenom tehdy, když chválíš...děkuji...
maya: Jsi milá, díky...
KayTee: Díky, žes to četla a zanechala stoupu...a díky za tip...