Tak tohle ti opravdu nesedlo...
Minim_Sladkyj
No... taky to mohlo být rozsáhlejší.... :))
myslim ze som vyjadril vsetko ;))))
Minim_Sladkyj..
Mno... tak jo no... dyž teda jinak nedáš... tak to béřu....
Nooo....Kostbaté, rytmus se mi moc nepozdává, nespe se to samo od sebe, jak by song měl, a rýmy taky nejsou nějak zvlášť dobrý...
Ale
Pro tvý voči
lehce medový
Malej zločin
v misce jedový
se mi líbilo ;-)
A hodně štěstí do příštích pokusů ;-)
no... nevím, moc se mi to nelíbí, není to moc můj styl a protože tam není nic, co by mě mohlo přesvědčit o opaku :))... nic moc
Text písně + jazyk, kterým to je - asi víš, že ":-/"
Svá slova tu nechávám, jen abys věděl, že jsem četl ;-))
PS: Technická - ten závěr opravdu ne - až moc křeče a zbytečnej rým do počtu - tochu jinak...:-)
Ale - to je jen moje krromná poznámka :-)
Petr_Pan.. co se týká písňových textů, teprva začínám a možná i brzy skončím, když se mi nepodaří dát dohromady kapelu, zkušebnu a další vjecy kolem teho... musim se oťukat, proto to sem dávám, abych zjistil, kterým směrem se mam vydat...
Já vím :-)
A... Ty nejspíš víš, že mě osobně rock, nebo co to bude vůbec nesedí, stejně jako texty, který k tomu patřej. Navíc - formace podobnýho typu nemaj moc dlouhou životnost a je jich hafo...
No - snad budete mít úspěch, jestli budete a... Kdyžtak dej určitě vědět ;-)
Víš co... sny jsou sny... realita je vždy jiná věc.... musim jen zakousnout a pak to nějak pude...
Dám vědít...
3/5
tady není co šetřit nešetřit...texty písní bývají málokdy geinální, lépe se poslouchají, než čtou :)
To je jasný status Navždy....
Seregil: ano ano...status statusem zůstane viď ? :))
Myslím, že na každý pád... Navždy... :¨))
Ty rymy a ten rytmus... mnooo, at se snazim, jak se snazim, na me to pusobi dost kostrbate:/
Není to dobrý... vim, proto zkoušim....
Díky... přezkoumám...
Nejlepsi by bylo zkusit to prepsat... podivej se poradne na rytmus (idealni je sladit pocet slabik ve versich) a taky se koukni na nejaky ty rymy: trochu - chuť, pitím - krytí...
vážně to dost pokulhává :-)
Mne sa to paci. *
Ono to nemusi mat rytmus takto bez hudby, az hudba niekedy dotvara slova.