Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMrtvé srdce
02. 04. 2004
8
0
3245
Autor
Marky2
Kráčím temnotou,
temnotou duše.
Je černá, jak saze z komína.
Topím se steskem,
steskem, co sžírá.
Když dopadá ztěžka do klína.
Zajisté trpíš,
trpíš, jak zvíře.
To bolí, když někdo tě proklíná.
Srdce je zjizvené,
zjizvené láskou.
Zapomíná a zas vzpomíná.
Životem znavené.
Usíná...
Marky, prosím trochu optimismu !!! současná společnost se podle mě čím dál více boří do bažin pesimismu a trápení....co takhle začít psát, už jen veselé dílka ? co ty na to ? :)))
m.
nebuď smutná!zase vyleze sluníčko a bude hezky!a nemyslim jen počasí :-)))
už leze jaro a zanedlouho až jednou vstaneš,tak vylezež z baráku...a venku pokvetou šeříky...a v trávě bude studená hebká rosa a slunce Ti bude mávat krvavým šátkem z oblohy! :-)))a bude Ti na světě zase hezky!!! :-)))
jinak tip...
princeznicka
02. 04. 2004
hlubší kritiku teda nevím .. je to vykřičení stavu, kterej je neveselej, ale po básnický stránce jsem tam nic zajímavýho a objevnýho neviděl, tak snad příště :-)
joj tohle jsem měl přesně namysli když jsem se snažil napsat to co mi mé krvácející srdce šeptalo když jsem usnul, líbí
Mno - já také nevím - líbí se mi závěr, ale osobně si myslím, že to šlo napsat upřímnějc alíp - kašli na formu a všechno ostatní - vypiš se a na papír neber ohledy - jak někdo řek: Papír snese všechno - kromě vejce :-)
Měj se líp...