Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK cestě od řeky
09. 04. 2004
14
0
4375
Autor
Don´t_worry
nedočetl jsem kritiky dál než k Ashovi
já to vidím úplně naopak - první mi přišla slabší, ale druhá výborná a třetí pocitově taky... jo. Tak.
*
A tahle je taky o mě? :-))
Ne - promiň - nemám, co k tomu říct - přijde mi taková příjemně nenásilná a výběru bych se tu být Tebou nebránil - ačkoliv chápu...
Za tohle Ti patří můj upřímný TIP + klubík :-)
...třeba "...tma rozprostřela havraní vlasy" mi připadá trochu jako klišé, ale jistě víš, proč volíš tyto obraty, autor má na myšlenky licenci a percepce nemusí být vždy na stejné vlnové délce...ale jinak : líbí !!! :o)))
Nicollette
14. 04. 2004
noviny se přečetly
ševelením
přes prahy
braly dech a z hovorů
jména
drsné dlaně
nad verši
s iniciály básníka
stála dívka
okouzlena
Nevím... cítí se mi z toho nějaká moc velká romantika....
a ve třetí strofě opět... krása z tebe ohořela...? dvěma tahy lunovatíš...?
mně to nějak nepříjde...
Don´t_worry
13. 04. 2004
Souhlasila bych se sleeping, něco tam je hodně klišovitý a něco zase nádherně pospojený (jak já ti závidim to tvoje slovíčkaření, Marti..)...Nevím ti, jako celek dobrý, ale přeci jen ještě pořád průměrný:(
Don´t_worry
10. 04. 2004
Aj mňa veľmi zaujala...a začiatok je veľmi pôsobivý i pre mňa, cítim atmosféru... celá báseň je pre mňa pekná.
Zamračený_mnich
10. 04. 2004Victoria_Lucas
10. 04. 2004Pampeliška_
10. 04. 2004
osloven
tvým potenciálem....
padám
do duše
rezavého slunce...
Tip...a klub...
Don´t_worry
10. 04. 2004Don´t_worry
10. 04. 2004
dvěma tahy
krása z tebe ohořela...pro mě nové a mluvící za vše..:-)
tip
velmi velmi mne zaujala první strofa, Marti...je to u Tebe změna, pokud není příliš ovlivněna četbou někoho jiného, pak je to velký krok dál...zbytek básně mi nějak přebývá, působí na mne nevýrazně (druhá strofa) nebo až příliš exhibičně ("krása z tebe ohořela, lunovatíš" - výborné metafory, ale v celku působí až moc efektně vůči zbytku)
Líbí se mi, že se snažíš dostat dál!
***t
s_b: na jaře pro některé z nás obzvláště nebezpečné (a to už jsou havrani dávno v tahu nebo kde :-)))