Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZrnko čaje
18. 04. 2004
6
0
5687
Autor
Aleya
Vznáším se
Vzhůru
Temnou houštinou
Teplem a měkkostí
Ospalých večerů
Potom však opouštím
Tu zlatohnědou hladinu vstříc
Neznámým, pomalu vychládajícím zítřkům
Navždy uvězněna v tvých ústech
Jako tvůj hořkosladký jed.
taková měkkoučká, příjemná, přítulná.... -t-
Můžu ji dát do čajovýho klubu?
Zamračený_mnich
17. 06. 2004pozorovatel
17. 06. 2004SilverArrow
28. 04. 2004SilverArrow
22. 04. 2004
tvrdím to snad? ano, já vím, měla bych se držet pravidla drž hubu a krok a piš jenom pozitivní kritiky...
káva je lepší a basta!
trochu bych obarvila písmo, i když by to možná bylo klišé co:)
ty pomalu vychládající zítřky nechápu - má být v jeho puse a tam je přece teplo nebo ne? Nebo tě vyplivne či co?
jinak jo, je to celkem hezké
Auva, "vychládající zítřky" beru zpět s velikánskou omluvou.
Ale já jsem nenavrhoval, aby se cokoliv škrtalo. Byl bych první, kdo by hájil vše, jak je. :-)
taky jsem to tipnul /aspoň doufám :-) /
Arien: tsss, nemusíš veškerou symboliku brát tak doslova a naturalisticky:)). o hnědém písmu možná pouvažuju...
a ne a ne a ne není lepčí!:)))
čajová symbolika mě vždy dostane.
Dokonce odpustím i "ospalé večery", "vychládající zítřky" , "uvěznění v tvých ústech" , "hořkosladký jed" abych vyjmenoval jen některá kliše.
Ano, líbí, líbí, ya basta!
děkuji moc, ale, hm, když vymažeš ty klišé tak už tam toho moc nezůstane:)). a za vychládajícíma zítřkama si sojím, to jsem ještě nikde neviděla a za klišé to nepovažuju:).
Hmmm, klišé je klišé ... slovo klišé jsem už četl tolikrát, že to musí být klišé, no ne? :))))
Líbí se mi jak zítřky, tak hořkosladký jed + vznášení temnou houštinou *t