Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSonet pro Sašenku
04. 09. 2000
7
0
8234
Autor
Merle
Znal jsem ji jen z vyprávění,
už jsem hořel plamenem.
co teprve, když jsem spatřil
fotku s jejím ramenem!
První pohled - žhavá láska.
Ruka se mi z kloubu rve.
Libido si slastně mlaská
při objetí. Poprvé!
Tahem touhy vášeň roste,
odolávat nechci prostě.
Další smělé pokusy...
Kéž bych ji jen nebyl poznal...
Nepřišla by ta smrt hrozná -
roztrhaný na kusy.
Vlastine, potěšils mně, pěkné, těším se co dál. SAJVB! Vlastislav (řečený Shirabonji)
Mike: bohužel jsi to přesně trefil... ale já píšu opravdu jen těm výjmečným, navíc jen když mám inspiraci, což není tak často. Ale brzo to možná dá na malou sonetovou sbírečku :-))
Laďa :-)). Merle, ty si nedáš pokoj - aby jses nedostal do začarovanýho kruhu, podle kritik soudím, že těm, kterým jsi sonet dosud nenapsal, ho budou chtít, a když ho napíšeš, pomůže ti tvá čtenost k tomu, že sonety budou chtít další. Nebo, není to tak ?
*Sonet pro Sašenku: Tvá sekce sonetů oplývá lehkostí a vtipem ... ten např mě chybí... tak a mám tě zkritizovaného celého kromě Daemonů, na něž si dávám čas ... jsem z Tebe velmi unaven, opovaž se mi někdy ozvat, natož odeslat Avízo!!!...;o) hahahahahhahahahahahahaha
Ladi: dodejme "...ve dvou"
m.
Navrhuji použít proslulý "Merleho chvat", a to jak pravostranný tak z druhý strany...
Mmm! Spolu s ostatními padám na znak a to i když nejsem z těch znalých "motívku". Líbezná básenka!
(abys věděl, tak já tě taky neznám!)
Ale jinak jsem ráda, že jsi umřel. Jsem zvědavá, která bude ta, pro kterou se i v sonetu rozhodneš rozhodně ŽÍIIIT! Jsi perla v písmáckém moři!
Jenny, Jenny... nebyla tu někde Jenny?
Lee: na krásné ženy se neomezuju, jen na lidi co dobře znám...
Sonatina: je to lákavé, ale nerad bych se probudil někdy v noci s tím, že bych měl u krku přiloženou nějakou hodně ostrou a špičatou kritiku ;-)) (ale psssst něco vymyslíme)
Siminka: ukaž co se odvážíš (mail máš)... a já to (možná) nějak ocením ;-)))
budu dělat, že jsem tu nebyla.
Dělám si legraci, Sašenko, přeju Ti to, je to pocta. A navíc, je to moc hezký. Ale bez Tipu, aby sis zase moc nemyslel, Merlíku.
héééééééééé Merle, zbytečně dobrýýýýý
Tak za tohle máš TIPík!!!!!!!! :-))))))))))))
Miroslawek
04. 09. 2000
:-)))))))))))))))))))) Mewlíku, moc ti děkuju, to jsem fakt nečekala. Ty nehty nejsou zas tak ostrý :-))
Formálně se mi to líbí - obsah nemohu posoudit - neznám Sašenku (to je ale ode mě sprosťárna, viď?)
Čau, díky za názor k mým věcem, trošku mě překvapuje, když se klukům líbí povídánky, ale asi jo. Čau, Olí.