Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMerle v pozadí
05. 09. 2000
4
0
3435
Autor
FEKÁL
Vidíte ho kluka,
co si říká Merle?
Topoří mu ruka,
odhazuje berle.
Svoje tělo opírá si,
malý nezbeda,
do vnadů a dívčí krásy,
chlapce nehledá.
Pak však v přítmí pisoiru
narazil na svůdce Míru,
ten ho obloudil.
Merlík kašle na šprcky
a dělá to do prcky,
nějak zabloudil.
to není výmluva. jsem jakej jsem, a věci dělám jak dělám. tohle nejde změnit. věř mi, že jsem to zkoušel.
Zolli:přece sis nemyslela, že bych dospěl? ;))
U: nevyhrožuj sestři ;-P
ještě pořád se zlobíš?
nebylo to stoprocentně vážně (asi devadesáti procentně:) a NEVYMLOUVEJ se pořád, sakra!
Po dvou letech a furt stejný hovada.....všichni!
Ach jak je ten písmák konstantní ;o)))))
taky jsem se přepsala a místo "bezpečného" jsem napsala "společného"....:))) ale neradila bych ti mě potkat...!!
Konstantinidisová
15. 08. 2001
jenny: o Miwy je to odplata spravedlivá, a s Viem si to ještě v nějakém tom sonetíku vyřídím ;-)))
teda Vio, počkej, to Vám nezapomenu.
Merlíku, snad se nedáš a pěkně jim to oplatíš, jen ať si to vychutnají, a ž d o d n a.
To s tou arénou myslíte vážně? to jste museli být nametení ještě když jste to dílko vkládali;o) Nic zvláštního na ní neshledávám - krom toho že je zvlášť nevkusná:o)
(promiňte hoši mám vás rádo ale jinak jsem děsnej puritán a tahle básnička nestojí z dlouhodobého hlediska za povšimnutí:o)
hééééééééééééééj nenenenenene kecáááááááááááááá
teda hošíí dík ;-)))))))))))
Dost slušnej nářez. Nemůžu jinak než (*)
Merle: doufám, že to neseš statečně.