Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivergence krve
26. 05. 2004
14
0
7547
Autor
ashentree
Těžko krvácet tak,
aby nebylo
krví potřísněných
(připadá-li někomu ta Madona povědomá, tak byl asi taky pod Ortlerem...
...tam jsem jí chytil :-))
děkuji Ti, Narri, že jsi si přečetla...ještě tam patří obrázek, ale nám dneska spadla anna, tak nic, no ;)
Obrázek už běží :-)
Ty neděkuj za přečtení - já děkuji za možnost přečíst si ;-)
...tak aničku jsme už nakopli :-) to jsem rád, že ses koukla...k tý Madoně na obrázku eště patří jeden trapnej příběh...ona je moooc vysoko, víš? pod Ortlerem kdesi v italských alpách...strašně těžko se k ní šlo...fakt že jo...s bandou věřících...a furt nahoru a furt nic...a najednou...Ona se zjevila...byla nadosah! no, vyčerpaně jsem vykřikl cosi moooc sprostýho na její účet ;)
Darkanella
29. 05. 2004Don´t_worry
29. 05. 2004tehotnej_hroch
27. 05. 2004navzdory_čtenářům
26. 05. 2004
no, doufám, že se tu hodnotí ta psaná miniatura :-)
dream: k tý madoně to fakt sedne, díky ;)
tehotnej_hroch
26. 05. 2004
díky Ti, Mari, výborně jsi to tím příslovím rozšířila ;) ono to souvisí docela hodně, neboť pravda je ukryta v krvi...a krev má k ohni blízko...a navíc, víš, co pro mě znamená oheň ;)
...i hroší sestři by mohla potvrdit, že jo? :-)
ale jo - sice mi to nepřipadá nějak revoluční - ale je to takový něžný dílko, který se v klubu neztratí :-) klub
Rezavej_řetěz
26. 05. 2004
Hmmm, nádherná *t.
Závidím ti možnost pracovat s obrázky. Dlouho hledám nějaký freehosting, který by umožnil obrázky umístňovat tak aby tu byly vidě. Zatím marně :(((((