Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO pomíjivosti
Výběr: von_Tikowitz, Armand, Elyn
11. 06. 2004
15
0
9631
Autor
Rowenna
O pomíjivosti
Jako pták
chtěla jsem si vtisknout
podobu tvoji do mysli
abych už pořád hledala
jen tvoji tvář. A zatím jako tráva
do noci voním, sama zelená
sama útlá, sama bez paměti.
krásné obrázky :-)
-tip
(jak tak na to koukám, tipuju ti skoro každou druhou ne-li první, ale co naplat, když jsou tak fajnové...)
vynechaním "tvoji" by sa stratilo zamýšľané.. ak vynechať, tak vymeniť "vtáka" za konkrétny druh, ako navrhla Elyn..
Rowi: je to smutné, ale ten osamelý onedlho svojho druha nasleduje... možno aj preto náš sklon k personifikácii
téma chytila
von_Tikowitz
16. 06. 2004
Tikovice, záleží malinko na přednesu... já to nesu a nese se to dobře...aspoň tedy mně..:)
ale rozumím... :)
severní paní..: děkuju za avi a tak..:)
nádhera Rowi ...
Zde sídlí duch posledního slova
které rozsvěcuje nebe
a rozsvěcuje zem
*V*
volné, příjemné, vzdušné
myslím, že i docela jednoduché (samozřejmě co se týče tvých děl)
ale líbí se mi...
zatím jako tráva
do noci voním, sama zelená
sama útlá, sama bez paměti.
měj se hezky
T*
m.
von_Tikowitz
08. 06. 2004
Elyn - pták je symbol volnosti, to ano, ale tady symbolizuje spíš něco jiného - překvapilo mě už na Totemu, že to není čitelné. Že jsem to nedokázala sdělit. Údajně jsou některé druhy ptáků monogamní - chronicky se to ví o labutích, a funguje to nějak na bázi instinktu - v paměti toho ptáka je vtisknuta podoba jeho druha. My si to personifikujeme - jako lásku - a přitom to je vlastně jenom tohle, co nutí některé páry ptáků žít po smrti druha v osamění. :-)
Rowi, tak pak ne jako ledajaký pták, ale přímo ten, o kterém se to ví.. to by pak srozumitelné bylo..
Jinak - divili bysme se...jak to mají někteří ptáci..;)