Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrávy! Jen houšť!
02. 06. 2004
0
0
6707
Autor
Bebitka
jo, náhodou jsem v sobotu v Praze potkal i jednu mimořádně živou, prodala mi úplně chcíplý tužkovky, což jsem zjistil až za půl hodiny, prováděje svištěná vlakem dom :-/ grrrrrrrrrrr
krrrrrrrrráva jedna ;o)
ale jsou fešný ;o)
m.
Bebit: mno, zkus narvat ouplně mértfyho hada do mašiny elektronické... a daj zprávu, jaks dopad ;o))))))))
m.
Jaký divoši, u nás máme náhodou na 9000 obyvatel přes 30 hospod... takové my jsme kulturní město... a... a... a... a sokolovna nám před pár lety vyhořela (v tom nemám prst či prstů víc) a už zase stojí.... NEURÁŽAJ!!!! ;o))))))))))))))
m.
dívka_s_oslíkem
04. 06. 2004
Doporučuju krávu před pražským magistrátem - je černá a má na sobě plán pražského metra :)
na andělu -uvnitř toho ošklivýho nákupního centra- je úplně úžasná "football cow"..je "potažená" umělou trávou s bílejma čárama..
Já mám dvě hned před barákem a jsem z nich fakt nadšená!
(obrázky budou!)
faktyš? ti závidím :)) jednu jsem zmerčila včera před olšanskýma hřbitovama, na parkingu nějaký pojišťovny bo co to je... je sladká :))
býk pana Božského tu:
http://revue.idnes.cz/lidicky.asp?r=lidicky&c=A040602_110453_lidicky_jup
StvN: včera je nainstalovali a do rána už byla jedna kaput... tak dělaj repasi
FLO: pch, v Brně máme přece spoustu jinejch věcí, co v praze nemaj, taky nemusíš hnedkaj fšecko pražákům ... tento .. :-)) Naopak pražáci přicházejí o hodně víc.. :-))))
Vážně by mě zajímalo, zdali se jedná o novinářskou jízlivost, potažmo smysl pro humor, když k fotce, na níž jsou mimo čtyř krásných laminátových kraviček vyfocena i tři děvčata obdivující výše zmiňované exponáty, přidali popisek: "Krávy potkáte v Praze na každém rohu" ... inu, tak či tak jsem se dosyta nasmál ... ;o)))