Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seopět "Prsatý muž" Formánek
03. 06. 2004
0
0
4587
Autor
Bebitka
Igor_Indruch
04. 06. 2004
Papi Kvilda je na Šumavě :), ne že bych byla honěná v zeměpise, ale kdysi jsem tam byla na dovolený, měli tam výborný moravský koláče, i když je to Šumava. Jo a taky je to snad nejstudenější místo v republice, i když je to na jihu.
uli+pap: vono se vůbec šumavě říká nočník čech, ne? jako že si nočníky představuju hooodně studený :-)))
to nevim, já slyšela vo nočníku Čech v Liberci... což teda můžu jenom potvrdit. Protože v Liberci jdeš buď do kopce, nebo prší.
m-m, nočník je určo na šumavě... když jsme byli na churáňově lyžovat, pršelo furt... a taky je to tam všude do kopce... tak teď nevim...
já bych si to taky přečet, ale kolik to bude stát?
...když dvanáct hodin, tak dvanáct korun, ne??
:-)
papí, vy u vás nemáte takový speciální zařízení, který se zove "výpůjčovna kníh a onakých tiskovin", lidově řečeno knihovna...? ;-))) zacházení vlídné, paušál zanedbatelný, teplé nápoje s sebou... :-)
nojoale já se do knihovny bojím, posledně když jsem byl v knihovně, tak jedna rozzuřená opice po mě házela hovínkama, v jiným pavilonu zase utekl had a honil mě, u slonů jsem byl pošplíchán vodou a tygr zase řval tak strašně, až mi zaléhaly uši ... Jediný, co se mi v knihovně líbilo, tak medvídek nosál, plameňáci a voliéra s papouškama.... .. nebo si něco pletu?
:-))
mchecht ... napsat to za dvanáct hodin? Moucha. Ale jak dlouho to připravoval? Jak dlouho sbíral materiály? A podobně??
:-)
sbírat moh leda houby, papouchu :))) témata se losovaly až na poslední kvilku... :o)
Bebí to je blbost, Kvilka je v Krkonoších..... moment ... to je Kvilda... ale to je snad fuk, ne???
:-)
papí - že by horská osada Kvilka?
to zní dobře, skorem jak ty mý (už profláknutý) čerstvě ulovený duhoví bovdeni ;-)))
docela ráda si to přečtu, toho prsatýho... zvědavost je mocná čarodějka :))