Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSEM NEKLIKAT!
08. 06. 2004
2
0
7679
Autor
Heartless
Ale je zajimavy vsimnout si, jak na lidi tyhle nazvy pusobej... ich bin ein kokot. KONEC
:-)....tohle dost fajn nápad...ale nediv se, takovejhle název fakt dokáže přitahnout...
Nevycital bych ti, ale nastvalo me, ze nazyvas lidi, ktery si prisli precist tvoje dilo, blbcema...
Ok ok
Někdy mě ale strašně serou nějaký kecy a canci o ničem a že se lidi vůbec zastavujou tam kde nemají. A dnes sem měl ňákou urýpanou a shnilou náladu, že mě bavilo provokovat. Tak nebuď naštvanej. O nic nešlo.
Vpohode, ja jsem posledni dobou taky takovej nasiraci, takze chapu... taky jsem to nemyslel nejak zle:) Tak se mej hezky...
Wemi: Tak zralej šedesátník? No, to je taky možný, třeba to neni diplomka, třeba to je nějaký solidní vědecký bádání kapacity v oboru :)))...
Heartless: Jo jo, Tobě tak něco uvěřim... Nebo snad Vám, pane profesore? :)))))
Wemi: Je mu tak 23-24, protože dělat na diplomce ze sociologie v sedmnácti, to asi ne e :)))))...
Lol:) A premejslel si treba, ze by me tech sedmnact opravdu bylo a zadnou diplomku jsem nedelal? Teda zatim po nas aspon na gymplu nic takovyho nehctej;)
uh, pardon... nemám právo tady odhalovat osobní data tady.. tohoto autora... ale:))
chachacha... to je veselý, 23-24... já bych ho tipovala tak na zralýho šedesátníka
dzjeeehehe... obcas fakt nestiham:) Me je 5 let a teprve pudu do skolicky, tak me nechte bejt, ja vam nerozumim;o)
chacha j_i_r_i_k_u.... co se ti nezdá na jeho věku... to mě zajímá:))))
je to efektivní a zajímavé, profláklé... však účinné... dáš-li člověku doporučení ať něco nedělá... neodolá pokušení a udělá to s nevídanou chutí
j_i_r_i_k: To me taky zajima, kolik si jako myslis, ze mi je, heh:)
Wemi: Jo, to jo... staci se podivat na nazvy a ctenost treba mych del:o) 2 takovy typicky provokativni nazvy prilakaly pres 100 ctenaru... jinak zbytek je na tom docela bidne... radsi bych ale teda ziskal nazory na nektery ty ostatni dila, jenze maj suchy nazvy... zatracena lidska psychika:o)
Noe1: Mám pocit, že zařazení do klubu snižuje výpovědní hodnotu účinku samotného názvu, když jsem něco takového četl naposledy, taky to taky v nějakém klubíku bylo... Copak se tady na Písmákovi nedá udělat seriózní sociologický průzkum? :))) Na druhou stranu to blbůstkoidní úlet je, tak se těžko zlobit :)...
Heartless: To máš tak, když se podíváš do seznamu publikovaných blbůstek a hledáš, co si přečíst, tak SEM NEKLIKAT! prostě skutečně zaujme víc než Babský rozhovor nebo S Vítkem to jde z kopce... A mnoho lidí si vybírá podle názvu, protože jiné vodítko v takovém množství děl prostě nemají :)... Jo jo, kastroly všech zemí, spojte se...
Jirik: Hmmmm, to už je riziko autora, že se dostane do nějakého klubíku. Na solidní (hahaha) průzkumy jakéhokoliv druhu Písmák (podle mne) není vůbec vhodné místo. A jestli je to míněno jako nějaký sociologický průzkum patří to mezi úlety tuplovaně. :))))
Noe1: Ty vůbec nemáš pochopení, tady se nějakej páťák z FSV snaží udělat seriózní studii jako zlatý hřeb své diplomky a Ty mu to takhle znehodnotíš a ještě se tomu směješ... Styď se, takhle znevažovat píli druhých :)))...
Jojo, przněníčko diplomek to je moje. Mým kolegům kdysi zprznil diplomku Černobyl a od té doby to světu (z)vracím :))))), mám radost že tady se mi to povedlo ...
Lidi, vy jste fajn lidi:) Tohle nebylo mysleno jako sociologickej pruzkum (mozna predbeznej), protoze nejdriv bych se musel vubec na tu vejsku dostat:o) Ale aspon je sranda... to byl asi ten ucel... hý:)
Jo jo, na to Ti tak skočím, že Ti je 17.33, to zrovna :)... A sranda musí bejt, i kdyby na kaviár nebylo...
Ano, mne jsi ranil, těžce, jsem raněn,... áách,, hombrre, udělal jsi do mě dírrru!! ááááchich ááách, zlomené křídlo vleču za sebou, krvavá stopa je toho důkazem a jsem v posledním tažení, kdo mi jen oči zatlačí, kdo??
:-))))
Nikita_Pitralon
09. 06. 2004Nikita_Pitralon
09. 06. 2004
papouchuuuuu, promiiiiin:) Ale vim o jedny veterine, kterou tady mame blizko, tak kdyby to bylo opravdu vazny, tak te tam hodim;)
N_P: heh, lol:)
Seregil: ACH!
Minim_Sladkyj
08. 06. 2004
já to tušil, že to bude taková nějaká p..ovina
Ale můžu tě upozornit, že nejsi vůbec originální, takovejchhle ubohůstek už tady bylo moře.
Lol:)
Tak takovouhle odezvu jsem od "vaznych" pismaku teda necekal:)
papouch: Ja vim, ze nejsem originalni, ale stejne se na to lidi furt chytaj... a jak znamy komercni heslo pravi: Dokud na neco lidi leti, tak je z toho potreba vyzdimat co nejvic:o) Bane, delam si srandu... omlouvam se tem, ktere jsem timto "dilkem" nejak ranil...
Wiruz: Uz 40;)
sakra... avi
heeeeee... to by se dalo taky vyuzit:o)
...ale kvuli rekordu v ctenosti jsem to sem nedaval...
tehotnej_hroch
08. 06. 2004
Cmuki, ber to tak, ze jsem hrnec... francouzsky je totiz "le cocote" kastrol, tak je to tam napsany akorat foneticky;)