Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČíňánek
Výběr:
09. 06. 2004
1
0
3885
Autor
Heartless
já malý číňánek
číňánek idiot
já malý číňánek
číňánek idiot velký
já malý číňánek
číňánek idiot
já malý číňánek
číňánek nemít kulky
Když jsem se díval inam, přišlo mi, že tohle je výjimečný. A spíš tak mimděk. Ale žeru to jak sviň.
Až mi to někdo bude otloukat o hlavu, měl bych toho Jandla mít při ruce :-)))
Tak ted mam presne opacnej pocit a cejtim se konecne zase jako pravej pubertak:))) Tyjo, ale ja jsem vpodstate jeden velkej extrem... heh... nerikal jsem nahodou, ze uz jsem radsi nebudu nic psat?:)
Chlope, prostě to s Tebou mlátí, tak si to užívej, za pár let to opadne a budeš mít třeba nudnej stereotypní život :)...
Heartless: Jo.....asi jo. Nevím sice, jak přesně to myslíš a jako žena asi ani úplně nepochopím, ale....nejspíš částečně chápu a rozumím :o)))
Asexuální nálada? Jasně, vzpomínám, když mi bylo šest a šli jsme na Matějskou, tak... no... a tak :)...
Vsichni: K tomuhle dilu uz radsi nebudu poskytovat zadnej feedback, ale co ta otazka... uz jste nekdy mely takovej pocit?
Wemi: nene, omyl... jsem prece Débil;)
Jo, tak úlety umíš, a co tak literaturu? :) Jdu se mrknout na Tvá předchozí dílka...