Mě se ty obraty líbí, a myslím si, že vzhledem k tématu ( prožitku), je těžké v rychlosti a rozčilení vyjádřit vše s rytmem a neotřelým rýmem. Právě v tu chvíli tápáme po tom, co známe. Na druhou stranu báseň vytvořená v klidu a s rozvahou, taky často za moc nestojí a nemá ten náboj...
Takže ode mne 4/5 za krásné obraty a tudíž: T* :)
Včera jsem přišla domů a našla pod rehkovým hnízdem zmasakrované všechny mladé.. byly mou láskou v posledních týdnech, kdy jsem čekala na jejich vylíhnutí.. A včera.. zmasakrovaná tělíčka se žlutě lemovanými zobáčky.. zmoklá.. A ten pocit.. že nemám právo na lásku.. co pavouk... (když nemá člověk rád.. nebolí to pak..)
Dík všem.. :-) toy
Je to k slzám... těžký a nevděčný život... ale co bez něj? Bylo by prázdno...
to toyenka : já to chápu...rýmy působí křečovitě
ale přesto se to docela dobře čte :)))
já tomu rozumím !
a pokud šlo o pocity, tak * za to, že z nich přímo sypeš rýmy !
měj se hezky
m.
Místy se ti povedlo vykouzlit pěkný obrat.
Leč z větší části jsi pouze rýmovala a to ještě ne moc vkusně.
Tím rýmováním asi myslíš tahle místa:
Na flétnu teď hraješ jiné,
čas kolem nás rychle plyne..
Vzpomínám si na chuť slanou
po tvářích mi slzy kanou..
hm.. je to nějaký boj mezi epikou a lyrikou.. pomalým a rychlým.. pocitem a dějem.. co je správně.. nevím.. Nemám ráda poezii,které porozumí jen 2 % čtenářů.. proto mi to, čemu říkáš "rýmování", zas až tak nevadí.. :-) Dík za čtení i za písmenka.. (většinou tyhle textíky dávám na dokreslení atmosféry do prozy.. tam to pak vyzní v kontextu děje trochu jinak..) toy
Měl jsem na mysli spíš hned první strofu.
Protože si myslím, že ses rýmy nechala svázat, omezit.
A ještě by ses měla zamyslet nad rytmem.
Protože
Vzpomínám si na chuť slanou
po tvářích mi slzy kanou..
....
Celkem pěkné. Chtělo by to ale daleko zajímavější námět. Verše o lásce snad píše každý.
navzdory: jo rytmus.. ten mi vyčítá každý.. nějak ho nechávám mimo.. mám pocit, že svazuje.. já čtu básničky jako prozu.. takže.. ten rytmus je pak o ničem.. :-) Dík..
aldebaran: Tahle básnička.. je do povídky Vzpomínky na Nainu.. a ta je o živlech přírodních.. a o lásce.. jako příměru k živlům.. Tak proto to téma..
Omlouvám se a přidávám TIP. Musím si tu povídku přečíst.
Je to trochu"...kráva-tráva-sláva-práva..." ale místy je to docela fajn...tak vzhůru ASPERA AD ASTRA. :o)))
Navzdory: každý se mýlíme.. je to lidské.. nikdy nic není černobílé.. jen odstíny různě syté šedi.. Jo, díky. Budu o tom přemýšlet..
Mě se to líbí a je to na tip.Fajn se četlo,ostatní "askty" sou dle mýho úúplně lhostejnéé
Mě se to líbí a je to na tip.Fajn se četlo,ostatní "askty" sou dle mýho úúplně lhostejnéé
až na to násilně-křečovité rýmování docela fajn...
jasně, rýmy jsou obratné, dobře se čtou, ale myslí, že občas šlo pouze jen a jen o to....
ale celkově líbí
měj se hezky
m.
šlo o dokreslení pocitu v próze.. třeba s prozou to pak bude vypadat jinak, protože v proze bude příběh a daleko širší pocit.. :-)
Waawe: myslíš, že to je křečovitý? Hm... Násilný?? a přesto se to dobře čte?? tomu nerozumím... nešlo o rýmy, ale o pocit.. o jeho dobarvení.. Díky.. :-)
líbí...
tip a klub, jestli nevadí
Mně se to líbí, připomíná mi to mojí tvrobu...:-)...t
Je to smutný.. je v tom pocit smutku.. Je i ten pěkný? Nevím..
Inu prostě působivé..... tak bych zakončil své extemporní hodnocení...
....
těsnokrásno není jen o tom milém a pěkném...
znám ty pocity, velmi dobře znám... ***