Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sešedé dny
17. 06. 2004
6
0
2788
Autor
domeska
Sedím ve své klasické strnulosti.Opět o mě nikdo nemá zájem.Měl snad někdy někdo?Nejsem si jistá. Můj život je hodně komplikovaný.Když komplikace mizí, chci je.Jestliže jsou, odháním je jako zlé duchy.Já sama jsem však duch.Duch bez tváře.Můj tupý výraz mapuje události několika posledních dnů, jsou to šedé dny, plynou a já ani nevím, kým jsem, kde jsem a nevím proč.Možná jsou to snad i týdny.Přestávám vnímat své okolí.Okolí přestává vnímat mě. Nelíbí se mi to, v čem musím denně žít, ale nejsem ani schopna to změnit.Jsem téměř jako romantický básník.Nespokojen, snažící se uniknout.Ale ani jeden z nás neví kam.Mé nitro už není schopno přijímat další porážky, má zklamání.
Tak to znám....hlavu vzhůru a když bude další takový den, týden, ....přečti si své "život si píšeš jen ty sám" a znovu nad tím zauvažuj....bude líp.
*tip k tomu...
A je nás dost takových. Žádný zvláštní nápad, ale za výstižné zpracováni Tip.
Minim_Sladkyj
18. 06. 2004
nejvic me udela stastnou kdyz vim ze se tak negdy necitim jen ja ... lidi diky :)))