Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePočátek nálady
19. 06. 2004
12
0
9480
Autor
Seregil
Lepí se mi
na patro
všeobjímající prázdno.
Tichý vzlyk
a nespočet chvil ticha.
Volný verš
a statisíce slov.
Položím hlavu
na oltář
lidských snění
a procitnu.
Chléb a čaj?
Ano, nový den.
na patro
všeobjímající prázdno.
Tichý vzlyk
a nespočet chvil ticha.
Volný verš
a statisíce slov.
Položím hlavu
na oltář
lidských snění
a procitnu.
Chléb a čaj?
Ano, nový den.
Navždy_Tvůj
24. 10. 2004
:-) *
dream, nedokazala by som si Seregilove basne predstavit bez tvojich obrazkov. :-)
Tehotnej_hroch: díky za gratulaci! Je to hodný, i když někdy náladový medvěd... :-)
Drownedgod
21. 06. 2004
...ehmmm...dost dobrý spam, ve kterém jsem marně hledal něco ke Tvému dílku... :-)
já bych ho bral jako Indsipozici - vyjádřit občas náladu slovy je těžké, ale je potřeba a fajn to zkoušet...
ale jako Báseň lyrickou nerýmovanou ? To nee ... :-)
Ahoj.
zdravím svého muže medvěda/vodní mlýn a sympatickou těhotnej_hroch! Doufám, že se k vám zvířátkům brzy připojím- třeba jako březí_vlčice...:-))
souhlas s manželem- fakt září až se někdy nedá spát...:)
TIP za diskusi v kritikách...
tehotnej_hroch
20. 06. 2004
Volný verš
a statisíce slov...
To znám - někdy to na mě přijde v naprosto nepoetické situaci - například na eskalátoru metra, kdy nemám po ruce tužku a papír, abych ta slova zachytila...
Pěkná a tip
Díky vesuvanko.... já stál na terase a kouřil cigaretu.... papír a tužku jsem po ruce neměl... tak jsem to napsal potom...
srha... no když ti to tak připadá... mě někdy je šestnáct, tak to asi odpovídá...
o tom to není... šestnáct ti není... je to o básničkách, o který ti evidentně asi nejde...
aha... tak tu mi dochází argumenty... píšu jak píšu... když se ti to nezdá... inu jsi-li povolán kritizuj... :))
Píšu o pocitech a tak podobně.... kritizuj konkrétněji, když se ti nezdá....
Vampirezza
19. 06. 2004
Vampirezzo......
taky to máme zakázaný.... ale nějak se prokousávám...
Utopie? Jo to asi sedí.... grafomanství a pocity... tak nějak to dávám dohromady...
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
tehotnej_hroch ... tak tos trefila hlavičku na hřebíček... při cigaretě a pivu (nebo kafi anebo i jinak) se mi tvoří nejlíp...
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
tehotnej_hroch
No to je parádička... svařák mam taky rád... jen však za chladných dnů...
a romantika? Jen houšť a větší kapky ... v tomhle jsem beznadějnej.....
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
To já se také těším na pondělí... pojedu ukázat fotky ze svatby dědovi a babičce..... těšim se, děda je velkej pilíř v mým životě.. a taky je to básník a hudebník.... mám spoustu z něj... v jeho básních jsem se cele objevil... jsem stejnej jako děda před šedesáti lety....
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
tehotnej_hroch
Si piš, že z mojí svatby... jsem se oženil se svou studankou... přesně 24.4.2004 jsme se brali tu v Prahe.... (mimoto se ve stejné datum i stejném kostele ženil můj kamarád - zde hurvinek, již dlouho neaktivní Písmák)
Takže díky za gratulaci....
Na zkoušku říkáš? ... Tak to ti nezávidim... ale zas nemusíš být o víkendu v práci... a fachčit.... :))))
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
tehotnej_hroch
no... zářím spíš jak malá elektrárna... :))))
Je to evangelický kostel U Salvátora na Starém městě, kousek od Staroměstského náměstí...
tehotnej_hroch
19. 06. 2004
Malá vodní elektrárnička.. taková.. maličkatá... s hodně velkou světelností.... :))
tehotnej_hroch
19. 06. 2004tehotnej_hroch
19. 06. 2004
... k tomu už můžu jen tiše a spokojeně mlčet a bručet si do fousů... :))))
tehotnej_hroch
19. 06. 2004tehotnej_hroch
19. 06. 2004Vampirezza
19. 06. 2004tehotnej_hroch
19. 06. 2004Vampirezza
19. 06. 2004tehotnej_hroch
19. 06. 2004
tehotnej_hroch..
Tak já ti schválně pošlu nějakej ručně psanej dopis.. to bude teprva mazec... :)))
Vampirezza... práce... máš sakra recht.. tfuj...