trochu mi vadí ta grafická úprava... nevadí mi kurzíva, ale narada lovím slova na druhém konci stránky, obzvl. když tam nejsou řádky...
A jsem celek!
I když občas trochu ubývám:
"Si jenom tak plynu"
pomalu a bez tíže emocí - přesně takový mám pocit z celé básně a líbí se mi... ... tip :)
Prostředek dobrej, jinak mi to místy přišlo nesrozumitelné... nevím, třeba když si to přečtu ještě někdy jindy...
Si jenom tak plynu a rozdávám se.
Pěkně vyjádřené nálady, tak trochu k zamyšlení - i název je příhodný... TIP
Na přemýšlení určitě. Úvod mi přišel na první přečtení trochu slabší. Do kontextu nezapadá použití slovesa "vykašlat", působí vytrženě a kontrastně vzhledem k celkový náladě. Jinak je to hodně dobrý, snad až příliš profesorský.
Souhlas.
Nemám k tomu, co dodat.
Díky!
Rozhodně zajímavý nápad, ale něco tomu chybí. Možná... je to takové moc "umělé".
Fame: Chtěl jsem to celé držet v jedné atmosféře, pocitu nepřímého aktéra - pozorovatele. Chtěl jsem to zkrátka napsat s nadhledem bez emotivních výlevů.
Umělé? Nevim, možná máš pravdu.
Já Ti věřím, to je jen můj subjektivní názor, možná nemám zrovna den. Nelam si se mnou hlavu;-)
Výrazy? Tím myslíš, že by se dali použít jiná slova a nebo by šlo věty složit jinak? Upřesni to, prosím.
Díky moc!
Moc líbí myšlenka a závěr - zpracování - občas - spíš ne...
:-)
Petr Pan: Tím zpracováním myslíš rytmus, volbu slov, .... a nebo celkově?
Díky!
Rytmus rozhodně ne - ten je fajn - hlavně ze začátku. Výrazy, které's použil se mi ale nelíbí ani maličko - vůbec...
beatrice: Moc děkuju!!!
Přemýšlím, někdy až moc. Díky ti za tu poklonu. Toho si cením snad nejvíc.
Jo, mělo by to být svižnější. To je přesně to, co mi tu chybí a co jsem si uvědomil pozdě.
Jsem rád, že si to pamatuješ:-))
Občas mám pocit, že většina mých dílek se jen odvíjejí od díla Občas. Občas z toho hodně těžim:-)
jo, hodně.... podle mi to má rytmus.... celek, unesené v rytmu spadlého listu....
chtělo by to vláhu, nějaký přívalový deštík.... :-))
Moc líbí.....t + avi....
Určitě by to chtělo.
Díky za moc hezkou kritiku!!
nejni zač... mi se buď líbí bo nelíbí... jednoduché.... a přívalový deštík posílám na posílení.....ju? :-)) hezkou brou nocánkovou....
mně se celá báseň líbí...je v ní něco, co mě okouzlilo a donutilo si jí přečíst ještě jednou...je to tam, je, ale přesně nevím co to je...
okouzlila, unesla...možná je to tou sugestivní hudbou, kterou zrovna poslouchám (some other place - horizont událostí)...možná ne...
T*
a
si jen tak plynu a rozdávám se...
peace
m.
já jsem sem musela přijít, zpráva se vší zmateností platí ... klub
StvN, jo, melodii a rytmus jsem obětoval, snad abych plul po myšlenkách. Možná by to i s tím rytmem šlo, ale já to nedokázal.
Maldecanka, moc hezký. Díky!
Waawe, jsem moc rád, že sis to přečetl(a) i víckrát než jednou. Těší mě to!!
Víš, jenom lehce, lehounce si to probroukat, to by mi nevadilo.
Nemusíš z toho dělat superhit. Jenom tomu trochu vdechnout život.
A v tom asi bude ten problém. Když jsem to sem vkládal, myslel jsem si, že to nějaký ten rytmus má.
No a teď si to už myslim méně. Snad ten konec se mi ještě zdá docela melodickej.
Třeba na to časem přijdu.
Dneska jsem pro změnu úplně hluchej já.
Můžeš na sebe bejt pyšnej, žes napsal něco, co nejde jen tak přežvejknout.
Stačí mi, žes napsal, že je to na přemýšlení. Na to jsem pyšný.
I když... Vždycky jsem si přál napsat něco naprosto nesrozumitelnýho. Tak nesrozumitelnýho, že by to nikdo ani nemohl odsoudit...
Jednou se mi to třeba povede.
Díky, dám na tebe.
Myslím, že tímhle jsi se docela přiblížil hranici srozumitelnosti.
pěkný závěr a celé to myslím stojí za přečtení takže t.
Ach ta poesie.
Někdy mi vážně nic neříká.
No, mně občas taky, ale pššš.
Vážně ti to nic neřeklo?
Dneska jsem úplně hluchej.
Je to na přemýšlení.
Blbý je, že to nemá moc valnej rytmus, melodii ani nic, čeho by se dalo chytit a plout po verších.