Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrnový kompliment
01. 07. 2004
7
0
4037
Autor
Lancelott
Nejkrásnější růže mívá i nejvíce trnů
a ty jsi jediným květem v celém trnovém houští.
(Lancelott)
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
Připomnělo mě mi to jednu hlášku, kdy partnerka takovým šibalským očkem říká partnerovy: "Hajzle! Miluju Tě!!"
Ano, má spoustu chyb a já ji(jeho) přesto miluji.
Jenom si nejsem teď jistý jestli jsem Tě správně pochopil.
Děkuji všem z názory a připomínky
Segil: mohla by to být miniatura...to je pravda. Já to vzal jako výrok...což mi připadá jako citace...
Arien: Proč pobavilo...jako že je to humorné?
a není?
mluvíš k holce, nasadíš takový ten básnicky zasněný pohled a začneš o růžích... ona začne blaženě vrnět, co hezkého si na ni zas vymyslel
a ty jí pak řekneš, jak je ostýchavá a nepustí si tě k sobě
je to docela vtipné:)
.... citace je dle mého výběr z určitého něčeho.... čili, pokud toto je tvůj vlastní výrok (nevybraný z širšího kontextu), tak si spíš myslím, že je to miniatura... ale ono je to různý....
Arien: Ale co když se těmi trny brání před ostatním světem, ale já přes ně mohu projít bez jediného škrábnutí?:o)
Nářezový_sluníčko
05. 07. 2004
omlouvám se poníženě za brutální chybu...písmácký šotek...asi:o))
místo "květů" má být "trnů":o)
Nářezový_sluníčko
04. 07. 2004
Ale i jediný květ v celém houští může být nejkrásnější - tak jsi to myslel?