Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHistorická
Výběr: Elyanne, Print
14. 07. 2004
20
3
7542
Autor
Pokusák
Historická
Hlavou Ti víří
Myšlenky věřících
Obránců Akkonu.
Budoucnost vidíš
Očima vojevůdce
Pod hradbami Rábí.
A cítíš se podobně
Jako frýdlantský pán
Onoho roku v Chebu.
Přesto bude lépe než
Císaři čekajícímu
Na maršála Neye.
Protože ty jsi Kateřina
A i proti zbytku světa
Máš po boku Grigorie.
3 názory
JO, je to nahuštěné..:-)
Ale je to vlastně jen o pocitech. Vezmi jen tyto pocity z jednotlivých scén a nebude to zas tak hutné..;-)
Protože ty jsi Kateřina
A i proti zbytku světa
Máš po boku Grigorie.
io tip
no snad mi Tvá báseň trochu napoví..kdo se kde jak cítil :o)))
já jsem dějepisný analfabet hadr.. :o)
ale smekám před Tvým dílem.. a rozhodně tipuji.. a jestli by bylo do pošty.. nějaké dějepisné minimum k této básničce.. :o) ráda si počtu.. :o)
Elyanne:
Děkuji, děkuji, jsi velmi laskavá!;-)) (ale na léčení mě nedostanete!!;-)) )
Velmi si toho vážím!:-)
Je fakt, že k lyrickému vychutnání tohoto dílka je zapotřebí znát pár drobností (pokud možno dopodrobna) a já jsem opravdu rád, že se tu nalézají lidé schopní to pochopit v plné hloubce;-)
Ještě jednou díky!!
Za znalosti Ti tip nedam, ty ma spousta lidi. (U Tebe je tento druh znalosti navic diagnozou, procez si nejsem dvakrat jista, zda by se tyto sklony mely nadale jeste podporovat, byt by jen tipem. :o)))
Za basen ano.
A at me zase nekdo narkne ze subjektivity... vyrazim mu tri zuby za prilisnou idiocii.
Děkuju za nápad výrazných kontrastů pohlazených obyčejnou smyslnosti. Krom jiného se mi líbí, že na tak malém prostoru
je tolik všelijakých vášní - tip
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
Já s tím počítám, že tohle bude další z mých výkřiků do tmy;-))
Díky, díky.
Jo, teď mi dochází, že je to s výjimkou závěru, dokonce chronologicky;-)))
kouzelná_květinka
14. 07. 2004
tak přece jenom byla na něco ta maturita z dějepisu ..:-)
TiP pro Těbe, pokusák
Tak to je skvělý nápad - poezie spojená s dějepisem - krásná, díky a velký TIP
Rose: No prosím, já z dějáku nematuroval... že bych ho právě proto měl rád?;-)) Díky, pošlu klíč, nějak mi típek za samotný dějepis moc nesedí (sakrá, já nějak nevím co by...;-)))) )
Stejně dík!
Vella: Děkuju, od Tebe mě to obzvlášť těší!;-))
Rose: Já děkuju! Ale jó, já to pochopil, jen jsem krapet rýpal;-)))
Kratas: Díky! ;-))