Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězdičky :(

27. 07. 2004
2
2
7696
Autor
Akrij

Tak bych rád rozvířil debatu o hvězdičkách... Nevím jak ostatním autorům, ale mě hvězdičky místo kritiky nestačí. Už jsem to říkal jednou a řeknu to zas: hvězdička místo kritiky říká dvě věci:

 

1. Je to mizerný

2. Já jsem redaktor - povýšený nad lůzu a teda jako s nejvyšším odporem se donutím to přečíst a opovržlivě tam mrsknu hvězdu...

 

Netuším jakej na to má kdo názor a nevík kolika z vás to štve. Já to teda s klidem ignoruju, ale u redaktora mě to příde přece jen poněkud - takový nic...

Taky se omlouvam všem redaktorům, co s tim nemají nic společnýho: Lidi, vaší práce si vážim a hvězdičky jako doplnění textu beru!!!!


2 názory

0/5 hm...diskuze mimo mě :) tak alespoň avi...

jo a jen mimochodem...ty hvězdičky ***/**** atd... vznikly z mýho číselnýho hodnocení, který tady pár lidí začlo používat ale hvězdičky byly hebčí než čísilka...tož tolik :)

avi nevím, jestli došla...

Vojtek
01. 08. 2004
Dát tip
****

Akrij
30. 07. 2004
Dát tip
Dobře, možná patřím k těm tupějším, ALE: Aby bylo jasno. Hvězdička jako taková mi nevadí. Když dostanu od někoho * tak to s klidem ignoruji, pač to může znamenat cokoli! Tuhle debatu jsem rozvířil proto, že mě napadlo jak je ten systém nepřehledný a pro někoho (nebudu jmenovat) urážlivý. Nikde jinde jsem nezažil takovou benevolenci a lehkomyslnost! Jak někdo dává * rozvážně a jiný "jaksemichceajakoumamzrovnanáladu - a podletohojakmamautorarád". Pánové a dámy! Vím, že redaktory děláte dobrovolně a pro dobro tohoto serveru! Vaši práci oceňuji a rád bych se i stal redaktorem. Ale je tu to to velké ALE... V každém časopise, co píše recenze, je systém jednotný a všichni ho musí dodržovat. Samozřejmně záleží na osobním pocitu. Ale to je jiná věc. Někde na okraji je rámeček, kde se čtenář dozví, co počty * znamejí... A redaktoři mají určitá (ne striktní, samozřejmně) pravidla, podle nichž se orientují. Zkuste říct, že to není pravda!!! Stejně tak s tipem! Víte že cena klesá s množstvím? Můžu dát tip komu chci... Můžu si ho dát sám? Můžu, proč ne? Ten počet by měl omezen na den. Ne každý s t. zachází rozumně. Je to pořád stejné. Dejme lidu volnost, lid se "odvděčí" :(

navážeč
30. 07. 2004
Dát tip
Ok. Teprve teď mi dochází, že je to celé o redaktorech. Pokud vím, tak žádný časopis, ve kterém vycházejí literární recenze, nemá žádná jednotná pravidla hodnocení. Uveřejňuje totiž recenuze pouze slovní. Na jejich konci nenajdeš, jako to bývá v hudebních nebo gamesnických časopisech, nějaké hodnocení jako 40%... Takže – zkouším říct, že to není pravda. Domnívám se, že i tady, pokud chce redaktor komentovat nějaký kousek, je to nejlíp slovem. Ale to platí i pro ostatní čtenáře. Používání hvězdiček nikdo nikdy nenařizoval, ani nedoporučoval. Vzniklo spontánně a nemá jasná pravidla. Nevím, proč by to tak nemělo zůstat. Rozhodně se nebudu angažovat v nějakém umravňování. Jestli chceš, bylo by dobrý napsat o tom fejeton. Ale já rozhodně nebudu nějaký takovýhle percentuelní hodnocení podporovat. Myslím si dokonce, že je to blbosť. S lehkomyslným používáním tipů můžeš mít pravdu. Ale zase nevím, proč by neměla současná svoboda zůstat zachována. Dáváš si tipy z jiných nicků? Potom doporučuji, jestli tě počet tipů opravdu zajímá, je nepočítat... Jsou lidé, kteří otipují skoro všechno. Jsou lidé, kteří neotipují téměř nic. Vrátím se ještě k těm časopisům s recenzemi. I když je to věc... s námi nesrovnatelná. V našich literárních časopisech začínají recenze od cca 2 normostran... a vejš. V takovém časopise čtu recenzi a na prvním místě dávám bacha, jak je napsaná. Jestli je napsaná blbě (a to posuzování dobře špatně mi začíná už na úrovni formy, kdo neumí napsat správnou větu, málokdy umí správně větu přečíst... natož knížku), tak je mi pak stejně fuk, k čemu se v ní dojde. Některé autory už rovnou nečtu, neb jsou kreténi. Jiným věřím na slovo... Vidíš kam mířím? I kdybychom udělali nějaký jednotný systém, stejně bude míst jinou hodnotu hvězdička od paní A než od pána B. To ovšem zjistíš jenom tak, že se je pokusíš trochu poznat. A na to máme zatím tyto mechanismy: – podívám se, co píše (ale bacha, i "špatný" autor může být ženielní kritikus se sakra postřehem) – přečtu si pár jeho komentářů (popřípadě zjistím, jestli dává hvězdičky ke stejně kvalitním kusům, jako jsou ty moje). dělá se to tak, že si kikneš na kritiky... a necháš si je od příslušného nicku pár vyjet... – podívám se, jestli má autor nějaký nejoblíbenější díla, třeba z toho něco vypadne – za redaktory by měl hovořit i jejich výběr, bohužel zatím nemáme možnost pročíst si ho celý, zatím můžem vidět, nemýlím-li se, tak 14 dní zpátky – odsud posílám avi lyrykovi – redaktoři mají ještě nějaký profil, (ne)vyplnili jakýsi dotazník... to jsou všechno způsoby, jak nás můžeš poznat. nejen redaktory. a nebo, když tě tedy zajímá, co kdo hvězdičkou myslel... tak mu napiš. Jediný bod, který se mi zdá opravdu hoden promýšlení, je snížení počtu tipů. Jenomže... já jsem včera pročet dobrejch padesát kusů, asi i víc... brousil jsem hodně do minulosti... a narazil jsem na takový dobrý kousky, že se mi aji toto nelíbí. A konenčně řiznávám, ž nevím, jakou hodnotu má tip. Vřele doufám, že ode mne podstatnou...

navážeč
30. 07. 2004
Dát tip
Lyr: v předešleém máš jedno tučné avi, tím jenom připomínám jednu věc, o které jsme tuším už diskutovali... a ani to nekomentuj, jen připomínám, aby to neuschlo ;)

Aki
29. 07. 2004
Dát tip
*

Aki: Nejsi trošku poťouchlík? Dyť píše, že mu hvězdičky nestačí.

Andulka
29. 07. 2004
Dát tip
Ja taky nekdy dam jenom hvezdicku....tim rikam, ze se nechci opakovat, protoze vsechno uz bylo vyjadrene v kritikach prede mnou a ze se mi dilo libilo ..:-). Me hvezdicky nevadi, nekdy reknou vic nez cely radek....:-). Nech brouka zit..:-)))

a2a2a
29. 07. 2004
Dát tip
Není tato diskuse svým způsobem příznačná ? Mimo Andulky a drFausta nikdo neuměl slušně odpovědět. Já jim totiž také nerozumím, někdy je jedna, jiný udělá dvě, atd. Ale asi půatí to, co říká Andulka - nech brouka žít

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
a2a2a: myslím, že slušných odpovědí, ať ve významu a) nikoho neurážejících , nebo b) představujících legitimní názor bylo víc. o přístupu k hvězdičkám ses jistě dozvěděla dosti a nejen od jemnovaných. shrnout se to všechno dá jedině tak, že pravidla pro jejich užívání halt nikdo nikdy nestanovil... a asi nestanoví.

Armand
29. 07. 2004
Dát tip
Akrij a ostatní: potřebovali bychom jiný komunikační prostředek než slova a písmena, abychom mohli všude hodnotit jasně a srozumitelně. Ideální by byl nějaký "pocitový otisk" spolu s telepatickým přenosem :) hvězdička, vícero hvězdiček, stejně jako i kritika - to vše jsou legitimní a zavedené prostředky hodnocení. Sám za sebe musím říct, že používám všech prostředků. Co se hvězdiček týče, záleží na náladě.. ano, samozřejmě autor pravděpodobně nepozná v jaké jsem byl náladě. Dám-li někomu **** znamená to skvělé, výtečné (je to více emotivní hodnocení), dámli hvězd a více je to super nebo už i výběr. ALE.. dám-li méně... Rowenně třeba jen * nebo (***), tak to neznamená "nic moc"! Hvězdička by měla být vnímána v kontextu s dílem (obsahem i formou) a také v kontextu osobnosti toho kdo ji udělil. Takže u Rowenniny básně může jediná hvězdička (nebo prázdné okno) znamenat: "tohle je skvělé a hluboké, k tomu není co dodávat, tohle je sám život" - a i proto se tu nemusím halasně rozplývat... když potkám skvost, jsem často zticha" ...takže to není o tom zda hvězdičky ano nebo ne... je to o nahlížení v kontextu díla, autora díla a autora kritiky - a je to také o svobodné vůli projevit se tak či onak. Kdo je vnímavý, bude vědět co mu chtěl jiný autor říct, ...anebo se ho taky může zeptat (a nebylo by to poprvé). Mějte se a čtěte se ... .-)

Arien
29. 07. 2004
Dát tip
Armand: souhlasím myslím, že se tady všichni shodli, že hvězdičky k tomu prostě patří a písmák zas pojede dál

a2a2a
29. 07. 2004
Dát tip
navážeči : Za slušnou považuji srozumitelnou odpověď a s vyjímkou mnou oznašených a nyní i tvé a Armandovy ty ostatní srozumitelné nejsou. Jinak souhlasím s tím, že je to legitimní i když málo přehledné.

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
No já nevím... já jsemjich viděl srozumitelných aspoń deset. Os první sk8er, přes Elyn, Alimru, vesuvanku... i já jsem musel být aspoň jednou srozumitelný... atd. Mám trochupodezření, žes přečetla jen posledních cca 10 příspěvků A zaznamenal jsem tyto názoři..., ať to shrnu, dyž už tu sem: 1. * = je to pěkné a jdu dál 2. * = líbí se mi to, dám tip a letim dál, neřikám už nic 3. **/***** = dvě z pěti, pět je asi plnej počet. ten, kdo věří na tenhle systém může bejt chvilku zklamanej, pokud "dostane"jenom jednu *... ale brzo mu dojde, zorientuje se, že jiní věří podle bodu 1 či 2 4. ke všem předchozím bodům se vyskytly postoje odmítavé i vstřícné. odmítaví (a byl docela slušnej počet astellistů, těch, kteří na hvězdičky pro jistotu nevěří vůbec, ignorujou je... konečně, jsem z nich) vcelku dobře argumentovali, že tvůrcovi ani jiným to moc nepoví, taková hvězdička (obzvlášť když neznám toho člověka, kterej mi ji dal, je to magor nebo génij?), ... ovšem vstřícní mají asi pravdu v tom, že ke všem věcem, co se ti líbí, nemůžeš napsat... vlastně někdy ani nevíš. a autor se i z hvězdičky může potěšit, tak jakotak se to někomu líbilo... 5. výbornej argument "přívrženců" hvězdiček je ten, že jestli napsat * nebo "ach, ano", "líbí" a pod. (což je běžný, častý a vůbec) – to na hvězdičce ušetříš čas. zase ale takové "t", jakože tip, nezabere času víc a nemusím uvažovat, zda ten, kdo ho přiložil, věří podle bodu 1 nebo 2 obávám se,že takovej reformátor, kterej tohle dá dohromady a udělá v tom pořádek se nenarodí. a je mi to vcelku fuk. legitimní je prdnout tam cokoliv. legitimní jest od lex, zákon. na tohle tu žádnej zákon bohudík není. a co neni zakázaný blah blah blah

Aki
29. 07. 2004
Dát tip
Učedník: když mu nestačej, tak ať si k nim přimaluje třeba měsíček i s Gagarinem... jedna hvězdička dokáže kolikrát říct víc, než nějakej sáhodlouhej rozbor... a kdo nechápe jejich smysl, ať se zeptá páně Lyryka, ten to všem určitě rád vysvětlí...

Andulka
29. 07. 2004
Dát tip
Oh, ted mi to doslo....pro me * nebe T znamena uplne to same...... :-)))).Ja osobne radeji pisu * nez pismeno T, nevim proc, asi se mi vic libi...

navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
a2a2a: sorry, přečetl + někaký ty překlepky...

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
Féjanore, ty seš porádnej rozvraceč teda. Budeš přesvědčovat každýho nebo o tom radši napíšeš porádnej vědeckej text? Tohle je paraziteurství.

arthamir
28. 07. 2004
Dát tip
to Feanor: jasná věc, nachází věk tildy ~, hvězdička už je téměř na smetišti dějin návrh: hezké = malá tilda ~ velmi hezké = velká tilda +~+ best of = ++++~~~+++ (matylda) ~

vesuvanka
28. 07. 2004
Dát tip
Díky za vysvětlení té" tildy" - to jsem vůbec nevěděla co to je, ale ještě mám dotaz, i když nesouvisí - prosím, co je to "btw", občas se s tím někde setkám - to je jako "PS" u dopisů?...

Noe1
28. 07. 2004
Dát tip
by the way: = a mimochodem

vesuvanka
28. 07. 2004
Dát tip
Noe1 - díky

Noe1
28. 07. 2004
Dát tip
Není zač. Btw, včera jsem na netu narazil na tabulku zkratek a smajlíků, které se při Internetovské komunikaci používají. Jen jsem zíral ;-)

Feanor
28. 07. 2004
Dát tip
navážeč: tak jo, koukni se na nový seznam, uvidíš tam můj manifest

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
Čau.

drfaust
28. 07. 2004
Dát tip
No, pokud sis řekl o vysvětlení, tak to měl buď vysvětlit anebo jednoduše říct, že k němu teď nemá sílu. Ale stejně, měj na paměti, že je to jen člověk.

sk8ergirl
27. 07. 2004
Dát tip
A já myslela, že to bude o mých oblíbených hvězdičkách na noční obloze :-) No, nevadí...já osobně hvězdičky v kritikách moc neřeším...pokud je tam třeba jedna, tak se to moc řešit nedá...i když jedna může taky třeba značit tip... I když zase souhlasím, že pokud je někdo redaktor, tak by měl být schopen napsat lepší kritiku, než jen zanechat hvězdičky... Ale zase takové ***/***** je taky taková hodnotící kritika...

Elyn
27. 07. 2004
Dát tip
Někdy nemáš prostě slov, jak tě dílko zasáhne.. a pak dáš jen hvězdičku. Navíc ani redaktor není člověk s neomezeným časem a přesto by rád dal autorovi najevo, že se mu dílo líbí, proto projde a zanechá za sebou aspoň tu hvězdičku, která říká - stálo mi to za tip. ale rozumím...

Mně to vadí. Je to takový... odbytý.

Arien
27. 07. 2004
Dát tip
a jaký máš třeba názor na "líbí, tip" nebo "krása, ach" nebo "nádhera" u hvězdičky si aspoň nehraješ na to, že jsi napsal čertví jakou kritiku, protože ti to zabere zhruba stejně času (o něco míň, ok) když se podíváš na některá díla, sotva nějaká kritika přesáhne jeden řádek, ale říkají zhruba to jedno samé neříkající *

Litochowitz
27. 07. 2004
Dát tip
...no vidíš, a já si hvězdiček vlastně ani nevšimnul....pokud je někdo rozdává, dělá to třeba z nedostatku času a nebo z neschopnosti napsat dvě tři slova:).....

Litochowitz
27. 07. 2004
Dát tip
....jo, jak řiká Arien...

Alimra
27. 07. 2004
Dát tip
Připíšu názor nováčka...sama používám jednu hvězdičku vždy za kritikou, kdy dávám tip. Prostě jsem to okoukala. Jen jednou jsem v kritice nechala jen hvězdičku bez jediného slova, protože jsem ho marně hledala. Pro mě je hvězdička symbol pro tip. Počet hvězdiček není pro mě rozhodující jako pro kritika, ale chápu kritiky některých, kteří napíší jen ***/******. Jen pro pobavení...z počátku jsem nechápala co ty lomené hvězdičky znamenají, myslela jsem si, že je to nějaký ksichtík jako smajlík.

vesuvanka
27. 07. 2004
Dát tip
Hvězdičky mi nevadí, napřed jsem nevěděla co znamenají, ale tušila jsem od začátku, že jsou vyjádřením něčeho milého - už ten symbol hvězdička je takový laskavý. Samozřejmě, že slova potěší víc, jsou konkrétnější, ale já jsem vděčná čtenáři i za to malé zastavení - vím, že dílo četl a hvězdičkou vyjádřil určitou kladnou odezvu - tip

mrtvolala
27. 07. 2004
Dát tip
Jsem pro to, aby se psala pouze jedna hvězdička jako symbol pro tip - to znamená, že napíšu-lil *, současně zatrhnu "s tipem". A jsem pro to, aby se redaktor snažil něco k tomu napsal, i když je tak zasažen, že "nemá slov". Od toho je přece redaktor, aby dokázal pojmenovat, čím to vlastně byl zasažen. Pokud se mu to nepovede hned napoprvé, měl by se vrátit a zkusit to znova s větším odstupem. Nakonec se to podaří. Zápisy typu: ****/*** považuji za matoucí.

Jo jo.

Lasy
27. 07. 2004
Dát tip
Připojím se k debatě. Já osobně kritiku tipu ***/***** taky dvakrát nemusím. Nakonec ale je pravda, že je to lepší než bezduše plácat. Sám používám symbol "*" pro tip a "V" pro výběr. Myslím, že je to celkem srozumitelné a výstižné. Často se snažím napsat alespoň pár řádek slov na místo jen hvězdiček. Ale někdy je skutečnost taková, že není co dodat . . Lasy

Feanor
27. 07. 2004
Dát tip
zcela souhlasím, hvězdička je okoukaná. Poj'dte všichni, budem místo ní užívat tildu ~~~~/~~~~~

Noe1
27. 07. 2004
Dát tip
Mně hvězdičky vyhovují, stejně jako smajlíky. Zajímá mne, jestli líbí či nelíbí, co dílko v lidech vyvolalo - nuda, úsměv, pohoršení ... jo a taky oceňuju upozornění na překlepy a pod, případně náměty, jak upravit formulace. Naopak mne naprosto nazajímají pseudointelektuálské nesrozumitelné exhibice, rádoby rozbory a interpretece ...

Akrij
27. 07. 2004
Dát tip
Já chápu redaktory, co jsou zasaženi a nemají slov. Ale to přece nemůže být POKAŽDÉ!!!!! Hvězdička mi nepoví, co jsem podělal, nepoví mi, kde jsou pravopisné chyby... Řeknou mi jen to, že nějaký redaktor se absolutně nezatěžoval a něco tam mrsknul, aby se neřeklo... Měl bych návrh, na základě toho, co jsem četl. Vlastně spousta lidí, nemá ponětí co hvězdičky vyjadřujou a pod. Návrh.: Redakce by se měla domluvit na jednotném způsobu používání - např.: * - Hrůza,děs ** - mizérie *** - průměr **** - má to mouchy, ale jinak pěkný ***** - libice!!! No, nějak takle... Jinak stejně zastávám názor, že redaktor je tu proto aby, když už něco napíše, mě to jako autorovi něco dalo!!! Nemluvím o "Naopak mne naprosto nazajímají pseudointelektuálské nesrozumitelné exhibice, rádoby rozbory a interpretece ... " - to asi nezajímá nikoho! Ale pár slov typu: Hele tady máš chybku, tady to nějak nesedí, hele netrefil ses do kategorie tohle je spíš to a to... Rozumíte? :) Takle nějak...

Noe1
27. 07. 2004
Dát tip
To by ses divil, jak pseudointelektuálské nesrozumitelné exhibice, rádoby rozbory a interpretece ... někteří žerou.Zvášť ti co je píšou :-))))

Lasy
27. 07. 2004
Dát tip
No, asi takhle - vzhledm k tomu, že patřím mezi autory převážně produkující jen pseudointelektuálské nesrozumitelné exhibice, rádoby rozbory a interpretece, tak nemůžu souhlasit se zavedením hvězdiček v redakci. Já, jak jsem psal výše, nehvězdičkuji, takže s tím ani nechci nějak začínat. Já vím, že o některých básních se to říct dá s naprostým klidem, ale stejně říkám, že báseň nejde hodnotit jako housky na krámě počtem bodů . . . Lasy

houmles
27. 07. 2004
Dát tip
*

Noe1
27. 07. 2004
Dát tip
Lasy: no táááák !!!! Proč se ozýváš na ty mé invektivy zrovna ty to nechápu, opravdu se tak cítíš???? :-))))

Lasy
27. 07. 2004
Dát tip
Noe1: Víš jak, někdo to vždycky musí vzít za své a vylézt s tím někam vysoko (třeba s křížem na Golgotu :o)) Nevím, někdy se po sobě pročítám a mám pocit, že fakt akorát plácám kraviny . . . A taky se mi ta tvá invektivita moc líbila :o)) Lasy

drfaust
27. 07. 2004
Dát tip
Neznám názor předřečníků, ale: 1. někdy nemá smysl psát nic jiného 2. někdy není dost síly na cokoli jiného uvědom si, že to prostě stojí intelktuální vypětí...

Rowenna
27. 07. 2004
Dát tip
Přidávám se k drfaustovi - čte se příliš rychle - není čas na složitější vykecávání. To si můžeš dovolit u dvou, u tří děl denně, maximálně. Pokud chceš mít předhled, a chceš být v obraze, čteš hodně, hodnotíš už méně. A pak doufám, že u dílka, kde nechám hvězdičku, potěším třeba aspoň tím pozdravem: viděla jsem, kvituji s povděkem, hodnotím. :-)

Noe1
27. 07. 2004
Dát tip
Rowena: od tebe i :-( potěší ;-)

vesuvanka
27. 07. 2004
Dát tip
Rowenna i mě od Tebe hvězdička potěší :-)))

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
Děkuju, zvězdičku jsem asi nikdy nepoužil. Nevím, co to znamená. Nekomentuju všchno, co čtu, nekomentuju ani všechno, co tipuju... a dokonce jsem několikrát nekomentoval ani svůj výběr. Pokud to bude nutný, můžu tam snadno zkusit něco nažblechtat. Když mi někdo poví, že ho to osobně zajímá. Jo... nemyslím, že by redaktor byl od toho, aby ti pověděl, kde tam máš chyby... speciálně, jestli ho dotyčnej text vůbec nezajímá... Pětihvězdičkovej systém, kerej navrhuješ ti poví taky úplný hovno, to teda sorry.

Elyn
27. 07. 2004
Dát tip
no, navážeč to tak nějak bez servítků vystihl... Kdo má zájem, může si napsat, že chce vědět víc... opravdu je to totiž i dost o čase, jak už zmiňoval kdekdo ..

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Rowena (a asi i ostatní): kdesi jsem slyšel, že člověk procházející se po galerii obrazů, nevěnuje žádnému z děl více jak 5 vteřin svého života...(!) to co píšeš ty, že se hodně čte, aby byl člověk v obraze a málo hodnotí - mi připadá trošku hloupé. raděj bych přečetl dvě tři kvalitní dílka (nebo třebas jen jedno, které by opravdu stálo za to) a na ostatní, co stojí jen za tu hvězdičku se vybodnul. já nehvězdičkuju, připadá mi to nic neříkající. asi jako jména hloupých po všech sloupých :-) jestli to je jako vizitka typu: byl jsem tu, přečetl jsem - to si přece autor může ověřit ve výpisu návštěv. říkám si, když mě někdo blízký ukáže něco, s čím si dal práci a čeká ode mě hodnocení své práce, pouhé pousmání nestačí... a pokud mě to neosloví a nemám čas a nechce se mi psát... tak proč neudělat prostě nic? :-) ale na druhou stranu klidně hvězdičkuj (te), každý má právo se nějak vyjadřovat. taky jsem slyšel, že nějaký zpěvák, prince se myslím jmenuje si změnil jméno na symbol (srdíčko). kde se na klávesnici dělá srdíčko?

Akrij
27. 07. 2004
Dát tip
A co mi řeknete, když prozradim tohle: Existuje redaktor(ka), kterýho nebudu veřejně vyhlašovat, který mi když jsem si napsal o vysvětlení, skoro poslal do pr... jako co si to dovoluju pánaboha redaktora rušit...

Elyn
27. 07. 2004
Dát tip
no, že je to smutný... protože, když už dám hvězdičku.. tak..

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
Akrij: Tož mu pošli avi sem. Milý/á redaktor(ka): aspoň pár slov si teda moh(la), fakt to neni pěknej ani zodpovědnej přístup... Ssyčáku!

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
dneska jsem koukal na profily redaktorů, nebo co to vlastně je, a tak nějak mě napadlo, co je to vlastně za lidi? teda teď nemám na mysli ty, kteří jsou na písmáku dlouho a mají o sobě pár řádků napsáno. ale když tam má někdo jen křížky nebo tak něco jako že komu je co do toho, tak se ptám... na co je vlastně redakce? to je kvůli nějakému časopisu? vím že to sem asi nepatří, ale v souvislosti s tím hvězdičkováním si říkám (nebo jsem si až do nedávna říkal), že redaktor resp. kritika od něho by měla být alespoň trochu na úrovni. člověk by měl mít alespoň jakýs takýs respekt k osobě redaktora. no já už ho nemám, takže ať je to redaktor či nikoli, záleží na tom co je to za člověka :-))

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
arthamir: no konečně. starej se :))) ty křížky myslím... to bude nějakej relikt minulosti...

Elyn
27. 07. 2004
Dát tip
Hanee, nepleteš se..;)

navážeč
27. 07. 2004
Dát tip
Hanee: asi to nějak tak bude ;) ale stejně se jim budu vyhýbat...

arthamir
27. 07. 2004
Dát tip
to Parricida: já jsem samozřejmě taky rád, když človíček, který si mě přečetl, zanechá byť jen hvězdičku... akorát že občas přemýšlím, co to jako má znamenat. jestli se mu to líbilo nebo nelíbilo. proto bych asi nesouhlasil se zavedením kvezdičkového bodování. takhle se alespoň může autor domýšlet, že i jedna hvězdička je príma... navíc mám takový pocit, že na písmáku by pak přestalo hvězdičkování a začalo by například "pluskování" ++

Feanor
27. 07. 2004
Dát tip
Hanee: hvězdička je mrtvá. Přichází nová éra písmáka a s ní ruku v ruce přichází i nový symbol literárního mistrovství, které si zaslouží tip - ~ neboli tilda

Feanor
27. 07. 2004
Dát tip
arthamir: to co tu prohlašuješ je kacířství... jediné znamení, které je hodno být následníkem hvězdičky je tilda~

Feanor
27. 07. 2004
Dát tip
avi

Zbyhoň
27. 07. 2004
Dát tip
Může mi někdo vysvětlit, jak vlastně ty hvězdičky fungujou? Jestli teda existuje obecnej systém... Za kolik už je tip a za kolik výběr? Jinak naprostej souhlas s tím, že když už si někdo "došel" pro titul "redaktor", měl by se snažit kritizovat trošku obsažněji.

Feanor
27. 07. 2004
Dát tip
zbyhoň: hvězdičky už jsou passé teď přichází věk tildy parricida: Pojď, připoj se a zanech zpuchřelou a rozkládající se hvězdičku minulosti

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru