Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrpnová nezávažná
Výběr: Print
12. 08. 2004
13
0
5597
Autor
Rowenna
až srpen trochu uchechtne se
až zuby mírně vycení
já, blanokřídlá muška
proužkatým létem proskočím
a budu lovit
z potoků vůně
a z jara jasmín
pak zašněruji hrudník
šídlem, kopím
sroluji křídla na svých zádech
zakryji zrcadlo, ať neděsí mě
až srpen trochu uchechtne se
do vrecka chleba
léta, vrásek, lásky
veverkám v skrýších
utopím
až srpen trochu uchechtne se
až zuby mírně vycení
ne náhodou mi to trochu připomnělo lva...
Líbí se mi - díky - tip
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
Píšeš "muška", a mě při čtení před očima poletovala vážka. Nevím, kde se tu vzala...ale fakt tu byla
Nicméně udělala radost *
nádherná, moc se mi líbí. kouzelně poletuje kolem mé hlavy a jen zlehounka se otírá křidélky. zrovna tak jako blanokřídlá muška, když proužkatým létem proletuje se :-))
dám ti určitě tip...
-tip (tady je :-) ),
ale jen trošku nerozumím poslednímu (3-mu řádku od konce). určitě má být za slovíčkem "léta" čárka "," ?
Řízek_avíz
11. 08. 2004
No - ano - výčet všecho - léto, vrásky, lásky - fuj, rým jak blázen - proto čárka. :-)
aha, tak to chápu, jen mi to tam nějak nesedí. vím že do vrecka je třeba dát trochu léta, trochu vrásek a chápu, že i trochu lásky protože lásek by byl fakticky děsně jazykobol :-)
já myslel, že by tam mohlo být leta vrásek, lásky...
ale rozhodně ti nemíním mluvit do dílka. jak mi kdosi kdysi napsal že si při čtení trochu šeptá (možná to byla tehotna_hros?), tak i já si občas zašeptám a tady jsem se drobet zadrhnul... :-)
Týý jo - a víš, že to nezní blbě - no, já to asi tedy opravím.
Já jsem myslela to léto, jako roční období, ale ten tvůj návrh nezní špatně. :-)
Pišta_Hufnágl
11. 08. 2004tehotnej_hroch
11. 08. 2004
jasně Rowi, od toho blázna si opravdu nenech nic namluvit. on by ti to ještě zrýmoval tak, že by z toho byla lehce infantilní říkanka s nějakým tuli tuli nebo tak něčím...
buď svá :-) (ale to ty budeš viď :-)) )
a hrochu: nepomlouvéééj jóóó