Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen dítě s duší ptáka matce zůstane
Výběr: Lyryk, Print
16. 08. 2004
22
1
8246
Autor
Rowenna
sedíme v PARKU
tolik ses těšil na ten zázrak
vykládala jsem o veverkách
a o stromech, že jejich listí
jsou někdy meč a někdy jídlo
když nastane ta pravá nouze
věděl jsi, že ve středověkém Londýně
žili lidé, kteří nikdy v životě
neviděli les? - parkuji vozík
u lavičky pod stromem
a ty se rozhlížíš
vzápětí
zmatený dotaz:
Kdy už tam budeme?
1 názor
já nikdy nebyla v londýně a místa a duše, kam se nikdy nedostanu mě usmívaj a rozesmutňujou. jako tady *
Opět hodně působivá. *t
K debatě o kravách: pro pražáky vřele doporučuju Toulcův dvůr v Hostivaři - krávu sice asi nemaj, ale ovce, prasata, kozy, včely, drůbež -a vedle je jízdárna s koňma. A to vše kousek od centra Prahy - a nejen na koukání, ale i na péči :-)
Mě to přijde melancholické, smutné, pravdivé, i když takovou situaci neznám. Nejvíc se mi líbí, že to není naléhavé, text plyne a nic po člověku nechce. ..jen pak, za chvíli, si to uvědomíš...
T.
kouzelná_květinka
16. 08. 2004
Ráda bych napsala, že rozumím...ale myslím, že to napsat nemůžu...podle mě tomuto dílu můžou plně porozumět opravdu jen matky mentálně postižených dětí, popř. jejich blízcí lidé...
Je to opravdu hodně silné...tip + s dovolním klub
věděl jsi, že ve středověkém Londýně
žili lidé, kteří nikdy v životě
neviděli les?
U středověkého Londýna mne to překvapuje, ale nepřekvapuje mne, že do některých amerických ZOO zařadili i krávy, koně apod., protože si příliš mnoho dětí myslí, že mléko se vyrábí průmyslově podobně jako coca-cola.
Ostatně i ve vyškovském zookoutku mají "babiččin dvoreček" s hospodářskými zvířaty.
No - já to viděla v nějakém historickém filmu. Londýn byl už v té době tak rozlehlý, že skutečně byli lidé, kteří sice znali slovo les, ale nedovedli si jej představit. :-)
tehotnej_hroch
12. 08. 2004
Beatrice: ale nápad je to opravdu zajímavý. Kdy jsi naposledy viděla živou krávu? Kdy já jsem naposledy viděla živou krávu? Jejda - ani si nevzpomenu. :-)