Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serande
12. 08. 2004
13
1
8306
Autor
arthamir
rande
to zas byl dnes den
zeptal jsem se muže
zda-li s jeho dcerou
choditi se může
odvětil mi fackou
slyším hlasy zvonů
svět se stal plackou
na zádech čtyř slonů
to zas byl dnes den
zeptal jsem se muže
zda-li s jeho dcerou
choditi se může
odvětil mi fackou
slyším hlasy zvonů
svět se stal plackou
na zádech čtyř slonů
1 názor
Reine_de_la_nuit
15. 05. 2007Barbar_Cohen
15. 09. 2004Řízek_avíz
03. 09. 2004
No, občas mám tendenci přepracovávávat a přivymýšlet si slova a paslova. :-))))
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
to Jeheheman: to víš že je ty můj kluku ušatej! jen je potřeba někdy si to připomenout :-))
to kouzelná_květinka: Prattchett nic neříká? ale i tak moc děkuji za tip :-)
kouzelná_květinka
12. 08. 2004
to Jeheheman: sem přece taky ynteligentní jako ty! :-) nepodceňuj mě tolik.... :-)
to kouzelná_květinka: Prattchett (doufám, že ty dvojtý téčka píšu good) je pisatel světovej. napsal sousty knížek o světě, kde země je plackou na zádech čtyř slonů, kteří stojí na krunýři velké A´tuin (to je obrovská želva) putující vesmírem... a jestli je čtivý? a jak! :-))
kouzelná_květinka
12. 08. 2004tehotnej_hroch
12. 08. 2004
to tehotnej_hroch: děkuji velmi, nechtělo se mi hledat knígy ani odkazy a je to už pár čtvrtků, co jsem ho četl naposledy. takže se veřejně omlouvám a správně se samozřejmě jedná o Terry Pratchetta...
děkuji za tip :-)
tehotnej_hroch
12. 08. 2004
je to opravdu ftipnusoidní. Docela jsem se pobavil!
to se nedá netipovat ****t