Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serondeau z vrcholu stromu
Výběr: Lyryk
24. 08. 2004
8
0
5278
Autor
unseen
Klaním se k nohám kolmých kouzel,
já, muž v rovině ležící
se srdcem seschlým na lžíci,
ten, jehož nutí vlastní nouze:
"Pozři, aby ses neprobouzel."
Moct se tak vrátit k opici -
- ovoce a strach ze skvrn.
Nadýchnout krátce, křičet dlouze
s pelyňkem vzešlým na plicích.
Lákají k letu lumíci:
"Prozři, aby ses méně vzpouzel..."
Ovoce a strach ze skvrn.
Miroslawek
11. 09. 2004
No já už raději neříkám nic :)*
P.S.: Jinak rytmicky jsem se přerazil, přesně jak jsi chtěl. :o)
toxman: no vida, mé poťouchlé záměry fungují...ovšem účet za léčení neposílej .o))
...jo fungují až moc dobře. Jen dej bacha aby Ti tam neposlali kontrou bezpečnosti práce ;)
beb: nikolivěk...po jablku coby symbolu prvotního hříchu nikterak nepátrej, věc je tak jednoduchá, jak jen může byý...bez skrytých smyslů, stále vpřed.
proč se jen vy, ženy, musíte za vším cherchovat? :o)
polopatičce:
ovoce = jablko?
skvrna = krvavost?
nabádání k prozření jako vodítko k tázání se po existenci a existencialismu? takhle jo, to bych pobrala, jinak mi lumíci k letu nedojali a tápu...
craerassy: ty rytmické klopýtnutí je tam zcel naschvál...považuji strch ze skvrn za tolik zásadní, aby se o něj bylo možno přerazit .o)
azathe: mě to taky štve...furt samá chvála a peníze žádný :o))
Báseň se mi líbí, připadá mi příjemně složitá. A to jak jsem ji pochopil mi připomíná lsd zážitky (dva) s korunou stromu jednoho známého (možná dělám chybu že jsem v tom srab :-)).
t
lákají... hmmm :))
jo, strach ze skvrn. a pak už první klacky s přivázanými kameny ;)
merle: jistě. a mezikontinentální pazourek je v těsně v závěsu :o)))
brkoslav: lsd nepožito, tvorba s čisotu hlavou .o)
asi jsem dneska ještě málo pil...co se ti nelíbí na skvrnách? to je logický vyústění .o)
jo tak ono to má ještě ke všemu nějakou logiku...? :)))
Tak to já asi včera pila moc... chyba není na vašem přijímači!
Už mě štve chválit všechno co si od Tebe přečtu... :o) Takže beze slov, budu si jen v duchu říkat, jak opět krásné dílo zrodilo se v rukou Tvých :o)) t*