Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpráva z tisku
24. 08. 2004
15
0
4187
Autor
Monisko
Zpráva z tisku
"Příliv kaštanových vlasů
zanechal na pobřeží
...úlomky duše"
...
"...a otisky bosých nohou
zmizely nenávratně"
Křik racků ruší moje vlny.
Alkoholický_Alkoholik
25. 08. 2004
Taky cítím nějaké kouzlo, možná si s námi autor jen tak pohrává... no nevadí, to kouzlo tam je cítit. A za zpracování*
Všem díky za T-y
Prvoplánová slátanina... Díky za názor. Už jsem se bála, že pořádná kritika ne a ne;))
A za dovysvětlovávání se kaju, srha pravdu dí, ..už nebudu, když tak soukromě:)
líbí, moc
(akorát mě ruší ten název, protože se tam nabízí to "obě delegace pak navštívily hrob neznámého vojína...")
Slůůůníčko
24. 08. 2004Pán_pupenů
24. 08. 2004
Díky ...
f_mol:Čo také "rulez??
ulita: název je správně, po pokusech jej změnit mi došlo, že právě ta syrovost dělá správný kontrast... Takže klidně i delegace a neznámí vojíni a v čele klaka;) Díky za kritiku, jediná, proto velmi ceněná:)
Myslím, že ta syrovost by se tam dala dostat i jinak... je škoda, že svoji dobrou věc spojuješ - byť nechtěně - s něčím tak provařeným...
Líbí, má pro mě takový zvláštní kouzlo...a koukám, že ulita mě už s tím názvem předstihla :-)...t
Tak teď jsi mě roztrhala na cucky:) Zkusím to promyslet.. ale nezměním.. ...zatím
Chraň bůh, neměň, to jen já, hnidopiška... je to můj pocit, a přes ten se dá i na červenou...:)
Přehled denního tisku?
Ne.
Nekecej mi do toho:))
Sem si Tě taky přečetla a je to tak nějak, jako, no... některé básně jsou k sežrání;) a jsou mi dost blízké, protože vystihujou některé mé stavy, pocity a vůbec..
Sakra fix, asi začnu zas něco psát...
mně se to líbí... (docela)
dopřál bych si nekazení dojmu z básničky ňákým dovysvětlováním co a jak...:)
úlomky duše... zní to tak jemně romanticky a zklamaně:)
zajímavý postřeh...velmi hezký
t*
troufám si tvrdit, že rulez jakože pravidla, jakože styl, jakože...se jede na stejné vlně..je to vzorem.. tak trochu do legrace myšleno.
Jo, myslím, že jsem to vystihla, ale přesnou definici dodá jistě Morbid_pimple nebo child..:))
hezký obrázek...