Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTichý smích hada v potemělém olivovém hájku na konci léta - reloaded
26. 08. 2004
20
0
12532
Autor
Noe1
sss sss sss sss sss
sss sss sss sss sss sss sss
sss sss sss sss sss
(v)anilinová
24. 12. 2004Montrealer
01. 12. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004
jak můžeš proboha říct, že je to o ničem ... ty hadi jsou plný citu
a naprosto zjevně si vypráví o nadchzejících změnách ročního období ... holka, holka ... co vás v té škole učí
:-))))))))))))))))))))))))))))))))
I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004I_v_a_n_k_a
15. 10. 2004Pišta_Hufnágl
05. 10. 2004
A kde je ten had??? Tadyto přejel traktor ještě dřív, než si stačil zasyčet a zbyl tam z něj jen mastnej flek! :0)
negev :
:-) :-):-):-):-)
:-):-):-):-):-):-):-)
:-):-):-):-):-)
Konečně smysluplná kritika ;-)
jj, tagy v html "center" ve špičatých závorkách.
A ano, myslel jsem tím tebe. Nediv se překvapení. Tvým bratrům v HAIKU a bojovníkům za čistou formu většinou humor (a mnohdy i obyčejná lidkost a slušnost většinou chybí :-))) )
Máš pravdu, blbnu, podle jednoho dvou soudím všechny. Kaji se.
Co už s ním? Já ho nečtu a mám ho v neoblíbenejch. Například jeho "diskuze" s Elyn mi stačila, abych si udělal obrázek.
park: tak pravil ó velký hájkový guru, nechť do kamene je vytyto
:-))))))))))))))))))))))))
čekal jsem že se objevíte, kluci hájkoví
Zajímám se o haiku, a tak občas shlédnu i takovouto totální slátaninu. Omlouvám se, že jsem neudržel pracky od klávesnice, příště se to nestane ..... chápu že jsem za blba, a patří mi to ;)))
Ta barva tomu prospěla.
machal, JiKo - had je živý tvor a kroutí se po svém, tak jaképak geometrické odměřování?
Nechci se chlubit ale tuhle sem napsal dřív:-))
Volně asociační Haiku
Jiko napsal mnohem čistější hájku. Jsem zahamben, jsem plagiátor bez záměru. Dílo mažu.
Nepřemluvíš mne, ještě to tu chvíli nechám kvůli tomu abych mohl být řádně pranýřován za
a) neznalost
nebo
b) za plagiátorství
a pak to definitivně smažu.
Dyk já tě nepřemlouvám, nic nemaž... ta moje akademická reakce byla kvůli tomu prologu...víš?
Nic nemaž... :)
Je jiné, nežli Jikoušovo :)
a kdyby všichni haiku mistři mazali svá haiku, jen proto, že se podobají haiku někoho jiného, máme tu různých haiku možná tak akorát stovku :)))
:) have a nice day :)
Toužím po dokonalosti a originalitě. Plagiátorství je pro mne nejtužší potupa. Nevím, jestli nezmizím z Písmáku úplně.
Noe... ty jsi se špatně vyspal...
:)
vopovaž se, osobně tě přijdu přerazit...
plagijátor bys byl kdybys viděl mé a opsal jej ale to ty nééé stejně jako ty absolutky, lze nebýti plajgijátorem?:-)
dám ti vTip habys si zved sebehadovědomí :-)
ten je taky tichý, a mírný, dokud se nenaštve???? Na mne to sedí přesně. Pak ale řádím a ničím jak tornádo, či hurikán.
vše se mění ... a stejně na tom nic není :-))))) Tohle je ještě autentičtější :-))))
Ta nehadí nelesní barva je jediné, co bych tomu vytkl. Jinak paráda. V tom Podtržítkově mi chyběl přírodní motiv :-)
Jo to je nenapaditelné - až možná škoda jen že se ten prostřední řádek trochu posunul od ostatních
Ale jinak Tip
machal ten střední neuhýbá, to je optický klamár :-) zkus si tam dát pravítko :-)
Jokouši - já se hádám jen tehdy pokud jsem skalopevně přesvedčen že mám pravdu :)