Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sežena vodní víla
02. 09. 2004
4
0
5387
Autor
arthamir
žena vodní víla
panelovým domem se line
zvuk příjemnější nad jiné
po noční vzbudil se chlap
a slyší jen kap kap kap
v koupelně metr vody
po dvou bere schody
k sousedovic Anně
otočit kohoutkem ve vaně
panelovým domem se line
zvuk příjemnější nad jiné
po noční vzbudil se chlap
a slyší jen kap kap kap
v koupelně metr vody
po dvou bere schody
k sousedovic Anně
otočit kohoutkem ve vaně
Bydlel jsem v posledním patře paneláku... spíš jsme vytopili ty pod náma... teď bydlim ve druhým a zatím v poho... :)))
to Seregil: ty nebydlíš v paneláku a nikdo tě zatím ještě nevytopil? :-)
to Arien: vážně? o chlapech se říká, že neudrž ív hlavě víc než jednu myšlenku :-) ale s tím zahleděním do zrcadla u ženských... no nevím nevím jak to je s vínámím okolí... :-))
to Arien: ale ona se tam neutopí! původně ani neměla být ve vaně... původně měla sledovat televizi nebo se prohlížet nahá v předsíni u zrcadla... a zapomněla na to, že napouští vanu :-)))
to Arien: kdepak, právě naopak! miluji to :-))) psal jsem to jen jako příklad ženského zaujetí, stavu, kdy žena nevnímá moc věcí okolo sebe a lehce tedy dokáže zapomenout kupříkladu na tu vanu plnou vody :-))
většina ženských myslí na tisíce věcí najednou (fakt, nechápu to), nevnímání okolí je spíš doména chlapů
já jen jestli náhodou:)
to Mila_cik: myslíš svoji koupelnu? :-)) to už nešlo, ale vidíš, že by se anna topila, to mě ani nenapadlo... taky možné :-)
děkuju za tip :-)
no jasně že Anna koupelnu opraví, ale jí život už nevrátí..:-)
jinak není zač..
no četl jsem pár tvých prací a nemůžu říct, že by to bylo zlě ;c) docela příjemné civilní miniatury. ale stejně se mi nejvíc líbí Nahá ;c)))
za všechny dávám tip
to tehotnej_hroch: nejhorší je bydlet v přízemí :-))
to machal ale zase na druhou stranu, jak běží k té anně aby otočil kohoutkem ve vaně, člověka pak napadá, jak by to ta chudák anna mohla odčiniti.... :-))))
tehotnej_hroch
31. 08. 2004
spis co si chudak anna myslí o zvrhlíkovy sousedovy ze ji jen tak vlitl do koupelny
A nebo ho chtela zbalit a nevedela jak to rict :)
to machal: znáš lepší způsobit jak nabalit fešnýho instalatéra - typ domácí kutil? (ha ha haaa) :-)))
tehotnej_hroch
30. 08. 2004
Jo to se mi taky stalo a pak sem měl průser - chudák Anna ted bude mít průser :)
tip